بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ آبان ۹۸؛

دستگیری جاعل حرفه‌ای در میاندورود / دستگیری عامل افیونی در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری جاعل حرفه‌ای با ۸ فقره شناسنامه جعلی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر صدور شناسنامه و کارت شناسایی ملی جعلی توسط فردی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهم که اقدام به صدور شناسنامه و کارت شناسایی ملی با هویت‌های ایرانی برای اتباع بیگانه افغانی در این شهرستان می‌کرد، در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل شناسنامه و کارت ملی جعلی برای ۸ تبعه افغانی و اخاذی از آنان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اسناد جعلی از منزل متهم و همچنین مدارک جعلی صادر شده خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری عامل افیونی با ۲ کیلو مواد مخدر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط زنی ۶۷ ساله در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ رضوانی از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از این سوداگر مرگ ۲ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

او با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.