اعلام برنامه‌های هفته بسیج در مازندران

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه متنوع هفته بسیج در مازندران برگزار می‌شود.

سرهنگ حسین محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران ضمن تبریک آغاز هفته بسیج ،گفت: بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ برنامه متنوع هفته بسیج در مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی در همه شهر‌های مازندران داریم و اولین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت نام گرفته است.

سرهنگ محمد رضایی با بیان اینکه همه مردم کشور بسیج را با بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت می‌شناسند و این مفاهیم قابل تفکیک نیستند،گفت: شهادت طلبی میراث ارزشمند بسیج است و امروز هم همه بسیجیان با تمام قدرت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران افزود: آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا در همه شهر‌های مازندران، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بسیج در شهر‌های آمل و قائم شهر، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بخش لفور سوادکوه شمالی از برنامه‌های امروز هفته بسیج در مازندران است.

او گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا نیز ساعت ۱۸ امروز در سیمرغ برگزاری می‌شود.

سرهنگ محمد رضایی افزود: ۲۰۷ مراسم یادواره شهدا، هزار و ۶۱۷ برنامه و مسابقه ورزشی، بهره برداری از سالن‌های ورزشی، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه هنری و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در مازندران است.

انتهای پیام/ س

اجرای بیش از ۹ هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار