برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج

فرمانده سپاه خراسان شمالی از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در قالب هزار برنامه در چهلمین سالگردتاسیس بسیج مستضعفین خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ چمن فرمانده سپاه خراسان شمالی در نشست خبری هفته بسیج گفت: به اقشار ۲۲ گانه ماموریت داده شده در حوزه‌های مختلف بواسطه ماموریت‌هایی که در کنار سایر دستگاه‌ها اجرایی دارند و مقوم خدمت رسانی دستگاه‌ها با مردم هستند تلاش کنند با دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی و بسیج را به معرض نمایش بگذارند.

سرهنگ چمن افزود: در مجموع ۵۰ عنوان برنامه  در مجموع کل بسیج سپاه استان به مناسبت این هفته تدارک دیده شده و هزار برنامه در رده‌های مختلف بسیج ارائه خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری کنگره عظیم ۹۲ هزار شهید کشور در تهران عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای استان از ماه‌های قبل شروع شده است که در ۳۰ ابان اغازین روز هفته بسیج همزمان با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا این یادواره‌ها نیز در برخی از شهرستان‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ چمن با بیان اینکه بسیج همواره در تعامل با دستگاه‌های اجرایی است افزود: مجموعه‌ی این تعاملات و برنامه‌ها در قالب نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب بعد از غبارروبی مزار شهدا در محل دهکده مقاومت سالن ورزشی ۹ دی با حضور خانواده‌های معظم شهدا؛ مسئولین و بسیجیان افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اقتدار کامل نظام جمهوری اسلامی و بسیج افزود: از عموم مردم با بصیرت دعوت می‌شود تا ۵ اذر در همایش شکوه و اقتدار بسیج به عنوان بسیجی در مصلی‌های نماز جمعه و مراکز اعلام شده حضور یابند.

انتهای پیام/ د

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.