رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

محکومیت اقدام اغتشاشگران بعد از نماز جمعه نهاوند

مردم مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند فردا بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از امنیت کشور راهپیمایی برگزار می‌کنند.

محکومیت اقدام اغتشاشگران بعد از نماز جمعه نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین موسی محبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد : مردم مومن انقلابی و ولایت مدار نهاوند فردا پس از برگزاری نماز جمعه به صورت یکپارچه و متحد اقدامات اخیر اغتشاشگران را در تخریب اموال عمومی و هنجار شکنی محکوم می کنند.

او گفت: مردم بصیر و انقلابی نهاوند روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهند کرد و از این اقدامات اعلام انزجار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد: این مراسم از مصلا نماز جمعه به سمت چهارراه معلم با حضور پرشور شهروندان نهاوندی برگزار می‌شود و بار دیگر پایبندی مردم شهیدپرور نهاوند به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

محبی افزود: علاوه بر شهر نهاوند نمازگزاران شهر‌های گیان و فیروزان نیز پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/س

اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نهاوند دیگه کجای ایرانه ؟؟؟
یسری شهر هارو اصلا اسمشونو نشنیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نهاوند دیگه کجای ایرانه ؟؟؟