دادستان کرمانشاه:

خسارت دیدگان از اقدامات آشوبگران شکایت کنند/ افزایش قیمت به بهانه اصلاح قیمت بنزین ممنوع است

دادستان کرمانشاه از خسارت دیدگان اقدامات آشوبگران خواست تا به مراجع قضایی طرح شکایت کنند.

خسارت دیدگان از اقدامات آشوبگران شکایت کنند/ افزایش قیمت به بهانه اصلاح قیمت بنزین ممنوع استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدحسین صادقی به وقوع حوادث تلخ چند روز اخیر کشور و استان اشاره کرد و گفت: هرچند اعتراض‌های مردم نسبت به تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین در بستری آرام درحال انجام بود، اما عده‌ای اغتشاشگر در دل اعتراض‌های آرام مردم نفوذ کرده و آشوب کردند.

او افزود: این افراد که به تعبیر مقام معظم رهبری از اشرار هستند، از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و اپوزیسیون‌های منافق و سلطنت خواه خارج نشین خط می‌گرفتند و در اقداماتی نابخردانه دست به تخریب گسترده اموال عمومی و خصوصی مردم زدند.

دادستان کرمانشاه بابیان اینکه مسئولین استانی در حال برآورد میزان خسارات وارده توسط اشرار و آشوبگران هستند، تصریح کرد: از افرادی که در اقدامات آشوبگران دچار آسیب جسمانی و یا خسارت به اموال شده‌اند، می‌خواهیم تا با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب استان نسبت به ثبت شکایت خویش با ارائه مستندات اقدام کنند.

او اضافه کرد: با ثبت شکایت افراد خسارت دیده، مرتکبین این جنایت نابخشودنی که توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی شناسایی شده و یا می‌شوند و نیز یا تحت تعقیب هستند را به مجازات سخت پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهیم کرد.

صادقی یادآورشد: این افراد می‌توانند با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه واقع در کوچه ثبت نسبت به طرح و ثبت شکایت خود اقدام کنند.

او در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مراقبت کامل مسئولین و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اشاره کرد و افزود:  در این راستا با سازمان‌های متولی از قبیل مجامع امور صنفی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان تعزیرات حکومتی همکاری و تعامل کاملی خواهیم داشت تا از هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین جلوگیری کنیم و اقدامات قضایی پیشگیرانه جدی برای تحقق این منظور را در دستور کار داریم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ج

افزایش قیمت به بهانه اصلاح قیمت بنزین ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار