فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اجرا ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیج

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی هنری و علمی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

اجرا ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند  با اشاره به اجرا ۲۰۰برنامه فرهنگی ورزشی  در هفته بسیج بیان کرد : شعار امسال هفته بسیج  ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت است و برنامه‌های امسال در سطح تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

او گفت: مهمترین برنامه هفته بسیج شهرستان نهاوند همایش ۷هزار نفری بسیجیان در استادیوم علیمرادیان نهاوند با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در جمعه همین هفته هم بسیجیان همگام با مردم ضمن شرکت در نماز جمعه در پایان این مراسم در راستای حمایت از امنیت و اقتدار کشور راهپیمایی خواهند کرد.

مختاری  به حمایت مردم از نظام و انقلاب در طول چهل سال اخیر اشاره و بیان کرد: طی این مدت هرکجا حمایت مردمی برای انقلاب لازم بود مردم جانانه پای کار آمدند و ثابت کردند که همواره پای نظام، انقلاب و آرمان‌های والای آن می‌مانند.

او خبر از بهره برداری چندین واحد مسکونی خسارت دیده از سیل امسال که با کمک بسیج احداث شده داد و بیان کرد: این واحد‌های مسکونی  با پیشرفت بیش از ۶۰درصدی در صورت مساعد بودن شرایط  آب و هوا در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: نشست بصیرتی دیدار با خانواده شهدا رژه موتوری در سطح شهر برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی و علمی و برپایی خاطره گویی در بعضی از مدارس و دانشگاه‌ها اهدا سبد کالا به برخی از افراد بی بضاعت از مهمترین برنامه هفته بسیج شهرستان نهاوند می‌باشد.

انتهای پیام/س

گرامی داشت هفته بسیج در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.