برگزاری ۶۰ یادواره شهید در همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری ۶۰ یادواره شهید همزمان با آغاز هفته بسیج در سراسر این استان خبر داد.

برگزاری ۶۰ یادواره شهید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یادواره شهدای هفته بسیج با عنوان «آبروی محله» در این استان برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: یادواره شهدا دارای چند عنوان از جمله پایگاه محله، حوزه مقاومت و سپاه ناحیه است و عمده یادواره‌ها تنها در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شد.

خادمی در ادامه افزود: به منظور آشنایی شهروندان با شهدای محل سکونت با ابتکار بسیج یادواره شهدای محله با عنوان «آبروی کوچه افتخار محله» در دستور کار قرار گرفت تا ساکنان یک محله علاوه بر اسم شهید با زندگی نامه، روحیات، محل و نحوه شهادت شهید نیز آشنا شوند.

او ابراز کرد: این یادواره‌ها به جای مسجد در کوچه و با مشارکت خانواده شهید و ساکنان کوچه همچنین با حضور اهالی محله برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان بیان کرد: علاوه بر این یادواره ها، در طول سال متناسب با زمان عملیات‌ها یادواره‌هایی برگزار می‌شود برای مثال با توجه به در پیش بودن سالروز عملیات کربلای ۴ برای برگزاری برنامه‌هایی برای شهدای این عملیات برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ ش

۶۰ یادواره شهید در همدان برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.