فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات کردستان/ تعقیب سرکردگان وابسته به جریان‌های معاند

از دستگیری تعدادی از اشرار و لیدرهای اصلی اغتشاشات کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی لید‌رهای اغتشاشات استان خبر داد و اظهار داشت: با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی، تعدادی از مسببان اصلی ناامنی‌های اخیر کردستان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: تعدادی سرکردگان اغتشاشات اخیر که وابسته به جریان‌های معاند و ضد انقلاب هستند، دستگیر شده و تعدادی دیگر هم شناسایی و تحت تعقیب هستند.

او تصریح کرد: قطعاً کسانی که دست به تخریب و اغتشاش زده و امنیت مردم را دچار اختلال کردند، حساب آنها از مردم جدا بوده و مردم نیز هیچ‌گاه موافق چنین اعمال زشت و ناپسندی نیستند.

سردار آزادی گفت: پلیس، تأمین امنیت و آرامش مردم را وظیفه خود دانسته و با مجاهدت، ایثار و اقتدار اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش و اغتشاشگران را نمی‌دهد.

او با بیان اینکه امروز شاهد امنیت مطلوب در سراسر استان هستیم، اظهار کرد: پلیس ضمن نصب‌العین قراردادن منویات معظ‌م‌له، برخورد با اغتشاشگران را وظیفه خود دانسته و با هرگونه عوامل ناامنی و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم کردستان به‌شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با قدردانی از صبر و بردباری مردم، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان ارشد استانی، همکاری تنگاتنگ دیگر دستگاه‌های امنیتی و بسیجیان قهرمان، رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های همکاران انتظامی و مرزبانی در برگرداندن امنیت و آرامش به مردم شریف استان، یادآور شد: تا پای جان در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و اجازه خودنمایی به افراد فرصت‌طلب را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.