مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا خبر داد؛

فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه/ ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت (المثنی)

سیدهاشمی از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (یکم آذر ماه) خبر داد.

فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه/ ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت (المثنی)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سید هاشمی مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا گفت: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد فردا (جمعه یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر کشور "فعال" و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی فردا، طبق روال ساعت کاری روز‌های گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهر‌های بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از نحوه پرداخت حقوق سربازان/ مشمولان برای دریافت «سربازکارت» خود اقدام کنند


هاشمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش "مفقود" شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت " المثنی " می‌تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت "کد رهگیری مرسوله پستی" در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار