مردم خود را از ضد انقلاب جدا کرده اند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:مردم خود را از ضد انقلاب جدا کرده و امروز نیز در صحنه از فتنه‌گران و اغتشاشگران ابراز انزجار کرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در حاشیه راهپیمایی اقتدار و امنیت اظهار داشت: سپاه پاسداران حرکات اغتشاشگران را محکوم کرده و این نکته را متذکر می‌شویم که دفاع از نظام و انقلاب را براساس خواسته امام راحل مردمی کنیم.

او افزود: بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تدبیری را ایجاد کرده که چالش‌ها، حوادث و موانع را در نطفه خفه کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: امروز بسیج در ابعاد مختلف از توانمندی اقشار در دفاع از انقلاب و نظام استفاده کرده و این موضوع سرلوحه کار بسیج است.

او تصریح کرد: بسیج همکار، همراه و برای مردم است، آرامش و خدمت‌رسانی به مردم وظیفه نیرو‌های مسلح و به خصوص سازمان قوی و منسجم و زیبای بسیج است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: مردم خود را از ضد انقلاب جدا کرده و امروز نیز در صحنه از فتنه‌گران و اغتشاشگران ابراز انزجار کرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند، این حرکت چراغ راهی برای ادامه کار و گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/م

 

سپاه، دفاع از نظام و انقلاب را مردمی کرده است

 

منبع:تسنیم

برچسب ها: راهپیمایی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.