فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارقان سیم و کابل به دام پلیس افتادند

سرهنگ عبدالله حسنی از دستگیری چهار سارق خبر داد که به ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق در استان‌های سمنان، تهران و مازندران اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دریافت شکایتی از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر سرقت سیم و کابل شبکه برق و با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری‌های جدی پلیس در این راستا آغاز شد.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سمنان مشخص شد که چند جوان با نصب پلاک جعلی روی خودرو‌های پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید مرتکب سرقت شده‌اند.

سرهنگ حسنی به تحقیقات تخصصی، هوشیاری و سرعت عمل مأموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: در جمع‌بندی داده‌های به دست آمده، مالک یکی از خودرو‌ها شناسایی و در اقدامی هماهنگ در پایتخت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

به گفته حسنی، متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق با همکاری سه نفر از دوستانش در استان‌های سمنان، مازندران و تهران اعتراف کرد.

او از دستگیری دیگر اعضای این باند خبر داد و گفت: هر چهار سارق پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام / ر

جزئیات دستگیری سارقان سیم و کابل ۳ استان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار