دادستان کازرون:

با عاملان تخریب برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کازرون گفت: با تخریب‌کنندگان اماکن دولتی و مذهبی آشوب‌های اخیر برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی انصاری فرد دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کازرون پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که در ناحیه بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ادارات باید در تامین امنیت مکان‌های حوزه اداری خود بیشتر تلاش کنند.

در این جلسه سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت کازرون با گرامیداشت آغاز هفته بسیج گفت: همه باید در مسیر تفکر جهادی ازارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کنیم.

او، به ناآرامی‌های اخیر در شهرستان کازرون اشاره کرد و افزود: دشمن بواسطه وضعیت چند سال گذشته در کازرون می‌خواست از این وقایع برای اهداف خود بهره گیری کند.

فرمانده ناحیه مقاومت کازرون بیان کرد: در شهرستان کازرون، دشمن از احساسات جوانان استفاده کرد اگرچه تخریب‌هایی صورت گرفت، اما با تلاش شورای تامین شهرستان و دیگر مسئولان به اهدافی که کشتار مردم بود دست پیدا نکردند.

داریوش دهقان فرماندار کازرون هم در این جلسه با تاکید بر رعایت حفظ حرمت ارباب رجوع در ادارات گفت: امروز یکی از اهداف دشمن جدا کردن مردم از انقلاب است.

او ادامه داد: قدم اول دشمن برای رسیدن به این اهداف، سیاه نمایی عملکرد‌ها است تا مردم را از مسئولین جدا کند.

اعتراض به اجرایی شدن مصوبه شورای هماهنگی سران قوا در زمینه اصلاح قیمت بنزین در کازرون منجر به بروز آشوب شد و در جریان آن چند مکان از جمله حوزه علمیه این شهر خسارت دید.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

صحبت های دادستان کازرون در جلسه شورای اداری این شهرستان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار