شمار قربانیان حمله با سلاح سرد در لندن به ۱۲۲ نفر رسید

پس از قتل یک جوان ۱۹ ساله شمار مقتولان با چاقو در پایتخت انگلیس به ۱۲۲ نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار مقتولان با چاقو در پایتخت انگلیس پس از کشته شدن یک جوان ۱۹ ساله از آغاز امسال تاکنون به ۱۲۲ نفر رسیده که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه است.

محمد عثمان میرزا در محله ایل فورد در شرق لندن با چندین ضربه چاقو به قتل رسید و گفته می‌شود خودروی آئودی وی نیز به آتش کشیده شد. شاهدان عینی گفته اند، سه مرد به مقتول حمله و با چاقو وی را به قتل رساندند. پلیس از مردم خواسته است اگر از قاتل یا قاتلان اطلاعی دارند به پلیس اعلام کنند.

افزایش جرم و جنایت به مشکل حاد پایتخت انگلیس و در آستانه انتخابات به یکی از موضوعات اصلی در سخنرانی‌های انتخاباتی نامزد‌ها و رهبران احزاب مبدل شده است.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بار‌ها با ابراز نگرانی از افزایش جرم و جنایت در انگلیس و انتقاد از دولت و حزب حاکم محافظه کار، سیاست‌های ریاضت اقتصادی این حزب، کاهش شمار نیرو‌ها و بودجه پلیس را از جمله علل افزایش قتل و جرم و جنایت در انگلیس دانست.

بوریس جانسون هم در نخستین برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود در جمع نیرو‌های پلیس حاضر شد و از افزایش شمار نیرو‌های پلیس و بودجه آنان خبر داد تا با توجه به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم از جمله در پایتخت این کشور در آستانه انتخابات با جلب آرای مردمی برای حزبش از حجم انتقاد‌ها بکاهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار