بسیج و نیروی انتظامی برای امنیت و آسایش مردم آماده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت:بسیج و نیروی انتظامی آمادگی دارند هرگونه ناامنی در شهرستان کاشان را که از سوی هر فرد و یا گروهی انجام شود را در نطفه خاموش کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان امروز در دیدار با اعضای شورای انتظامی کاشان با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف در حال خدمت به شهروندان و هموطنان هستند، اظهار داشت: در کاشان بسیجیان در حدود ۱۴۰ پایگاه بسیج محلات سازماندهی شده اند که این تعداد پایگاه جدا از پایگاه‌های بسیج ادارات، کارخانجات، اصناف و ... است.


او از وجود ۱۲۰هزار بسیجی در کاشان خبر داد و تصریح کرد: بسیجیان کاشان در هر لحظه و هر مکان آماده حفاظت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب، امام و شهدای گرانقدر میهن اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از وجود تمام اقشار بسیج در کاشان خبر داد و ابراز داشت: تنها قشر بسیج که در کاشان وجود ندارد بسیج حقوقدان است که با رایزنی‌های انجام شده و موافقت‌های مربوطه به زودی بسیج حقوقدان‌ها نیز در کاشان ایجاد می‌شود.

او با اشاره به تعامل سازنده این نهاد و نیروی انتظامی در تامین و آسایش شهروندان کاشانی تصریح کرد: همکاری نیروی انتظامی با بسیجیان شهرستان کاشان برای تامین امنیت در شهرستان کاشان بسیار چشمگیر است که لازم است بابت این همکاری از نیروی انتظامی تشکر کنیم.

سرهنگ عمومهدی با بیان اینکه بسیج و نیروی انتظامی برای امنیت و آسایش مردم آماده هستند، بیان داشت: بسیج و نیروی انتظامی آمادگی دارند هرگونه ناامنی در شهرستان را که توسط هر فرد و یا گروهی انجام شود را در نطفه خاموش کنند.

او با اشاره به تلاش ضدانقلاب، سلطنت طلب‌ها و همچنین ایادی استکبار جهانی در ایجاد ناامنی در کشور افزود: همانگونه که مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل سال گذشته موفق به ناکام کردن تمام این دسیسه‌ها بوده اند در ادامه نیز توان مقابله با هرگونه توطئه علیه مردم و کشور را دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان همچنین با بیان اینکه اینترنت و فضای مجازی بستری برای فعالیت دشمنان ایران اسلامی شده است، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی عرصه را برای فعالیت دشمنان مردم ایران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تنگ کنیم.

او با اشاره به اینکه استکبار جهانی و آمریکا برای مقابله با ایران در جنگ نظامی نتوانسته است موفقیتی کسب کند، ابراز داشت: فتنه انگیزی به همراه ایجاد آشوب و اغتشاش، جنگ نرم و نیمه سخت و همچنین سست کردن بنیان خانواده‌ها با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله دیگر ابزار دشمن برای مقابله با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید برای هرگونه توطئه و دسیسه آماده باشیم.

در پایان این مراسم لوح تقدیر سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان به نشانه تقدیر و تجلیل از زحمات ناحیه مقاومت بسیج کاشان برای تامین امنیت و آسایش شهروندان کاشانی توسط سرهنگ علی قربانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان به سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اعطا شد.

انتهای پیام/م

 

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اعضای شورای انتظامی این شهرستان

برچسب ها: بسیج ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آفرین، جایزتم بهت دادن .....
آخرین اخبار