مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان:

مصرف گاز سی‌ان‌جی در استان سمنان افزایش یافت

علی اکبر عرب عامری گفت: مصرف گاز سی‌ان‌جی در استان سمنان از از زمان اصلاح قیمت بنزین تا امروز ۲۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: هفته قبل از سهمیه‌بندی بنزین، مصرف گاز سی‌ان‌جی در استان سمنان یک میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۷۳ متر مکعب بود و از زمان اعمال سهمیه‌بندی، مصرف گاز سی‌ان‌جی در استان به یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۷۶۹ مترمکعب افزایش یافته است.

او افزود: بیشترین مصرف گاز سی‌ان‌جی در یک هفته گذشته مربوط به شهرستان سمنان و کمترین مصرف مربوط به شهرستان دامغان بوده است.

عرب عامری تصریح کرد: ۷۱ جایگاه سوخت فعال در استان سمنان وجود دارد و جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان نیز نسبت به تعداد خودورو‌های موجود در استان قابل توجه است و تنها از ۲۵ درصد ظرفیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان استفاده می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: استان‌های بزرگ مانند تهران از ۹۵ درصد ظرفیت جایگاه سی‌ان‌جی استفاده می‌شود و در استان سمنان تعداد جایگاه‌ها بیشتر از نیاز استان است و حتی اگر تعداد خودرو‌های استان سه برابر هم شود، در ارایه خدمت جایگاه‌های سی ان جی استان مشکلی پیش نمی‌آید.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان ابراز داشت: سه برابر نیاز مصرفی استان به گاز ال‌پی‌جی در حدود یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تن برای رفع نیاز به استان گاز مایع انتقال می‌یابد.

او ادامه داد: رانندگان ناوگان عمومی و تاکسی‌های تلفنی با افزایش قیمت بنزین به مصرف گاز ال‌پی‌جی روی آوردند که موجب کمبود این نوع سوخت شد، اما اکنون کمبود گاز مایع رفع شده است.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان بیان کرد: نیاز واقعی استان ۴۰۰ تن گاز مایع در ماه است، اما ظرف مدت چهار روز از اصلاح قیمت بنزین ۲۵۰ تن گاز مایع مصرف شده است، یعنی در مدت چهار روز به اندازه ۲۷ درصد کل نیاز ماهانه در استان سمنان این نوع سوخت مصرف شد.

انتهای پیام / ر

۷۱ جایگاه سوخت فعال در استان سمنان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.