امسال تعهدات بیمه‌ای در بخش دام افزایش ۲۵۰ درصدی داشته است

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه به سبب گسترش منطقه و تنوع اقلیمی یکی از استان‌های پرخطر در بخش کشاورزی است.

امسال تعهدات بیمه‌ای در بخش دام افزایش ۲۵۰ درصدی داشته استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرشاد صابری  با اشاره به خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی، اظهار داشت: استان کرمانشاه به سبب گسترش منطقه و تنوع اقلیمی یکی از استان‌های پرخطر در بخش کشاورزی است.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه  بیان کرد: از سال ۹۴ ساختار بیمه تغییر کرد و یک‌سری تعرفه براساس معادلات و فرمول‌های ریاضی تعریف می‌شود که همیشه با نارضایتی‌ها از سمت کشاورزان مواجه هستیم.

او با بیان اینکه یک‌سری فعالیت‌ها و اقدامات در بیمه استان صورت گرفته است، افزود: امسال تعهدات بیمه در بخش زراعت و باغبانی ۲ برابر و تعهدات بیمه‌ای در بخش دام افزایش ۲۵۰ درصدی داشته است.

صابری تاکید کرد: در حال حاضر در تعرفه‌های اعلام شده در صدد هستیم با گرفتن کمترین هزینه از کشاورز، بالاترین تعهدات پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را اجرایی کنیم.

مدیر گروه بیمه بانک کشاورزی استان کرمانشاه  بیان کرد: بیمه‌های پایه تعریف شد و مستقیما زیرنظر وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است و امیدواریم امسال با فروش این بیمه‌نامه‌ها شاهد کمترین خسارت‌ها به کشاورزان باشیم.

صابری گفت: تنها کانال قانونی جبران خسارت‌ها صندوق بیمه کشاورزی و بانک کشاورزی است فقط این صندوق امروز مجاز به ورود در بحث خسارت‌ها است.

او در پایان از کشاورزان استان خواست برای اطمینان خاطر و جلوگیری از خسارت احتمالی نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

 انتهای  پیام/ز

 

استان کرمانشاه  یکی از استان‌های پرخطر در بخش کشاورزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار