بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۳ خط قرمز انقلاب، رهبری و مردم باید در هر اعتراضی حفظ شوند

دبیرکل حزب آبادگران گفت: هرشخصی آزاد است به نابسامانی‌ها اعتراض کند، اما انقلاب، رهبری و مردم نباید آسیب ببینند.

حسن بیادی دبیرکل حزب ابادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب آبادگران جوان سه خط قرمز دارد که شامل حفظ نظام، حفظ حریم رهبری، حفظ شئونات و حقوق شهروندی مردم می‌شود و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

او در مورد اغتشاشات اخیر گفت: هرشخصی آزاد است تا طبق مراحلی که در قانون پیش‌بینی شده است به نابسامانی‌های موجود کشور اعتراض کند، اما این سه خط قرمز را باید رعایت کند تا انقلاب، رهبری و مردم آسیب نبینند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: حزب آبادگران جوان درحال حاضر در ۱۵ استان کشور فعال است و با همه احزاب سیاسی دلسوز نظام همکاری می‌کنیم تا بتوانیم جلب مشارکت حداکثری مردم را در صندوق‌های رای داشته باشیم.
 
دبیرکل حزب آبادگران جوان یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما چگونگی انتخاب نامزد‌های انتخاباتی است، همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما باتوجه به معضلات اجتماعی، سیاسی و انشقاق بین جناح‌های سیاسی، چگونگی حضور در انتخابات است که به صورت مستقل وارد انتخابات شویم یا اینکه با گروه‌های سیاسی دیگر ائتلاف کنیم.
 
بیادی گفت: پنجشنبه هفته آینده هفتم آذرماه  شورای مرکزی حزب آبادگران جوان برای تشکیل ستاد انتخابات در تهران جلسه‌ای برگزاری می‌کند که در آن تصمیم‌گیری خواهد شد و تمامی نماینده‌های استان‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تنفر پراکنی در جامعه/ ترویج خشونت/ حرف ها و اقدامات بی ربط و غیر کارشناسی
الان با گرون کردن بنزین ثروتمند کمتر از یارانه بهره مند میشه؟
جلوی قاچاق سوخت گرفته میشه؟
تنها دستاورد این قضیه ایجاد بیشتر شکاف طبقاتی و فقیر تر شدن بیشتر مردم هست
در زمانی که اکثریت مردم در تنگنا و فشار مالی هستند و عدالت اجتماعی در پایین ترین میزان خودش قرار داره
از درمان تا آموزش که جزو ضروریات زندگی هست بهترین در اختیار بهره مند ترین چرا یارانه به اینجا ها تعلق نمیگیره که اکثر طبقات جامعه در حداقل برخورداری قرار دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..؟.
حالا سفر و تغذیه مناسب ..... پیشکش!!!!
لطفا لطفا لطفا منتشر کنید نه توهینه نه بی ادبی
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۰:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
کلی نظر دادم که تایید نکردید خواهش میکنم اینو تایید کنید
تمام مسئولین فرمودندکه ما بنزین رو گران کردیم که به قشر ضعیف جامعه کمک کنیم تمام درامد حاصل از گرانی رو هم میدیم به مردم .قشر ضعیف جامعه کیه؟؟؟ ایا شهرستان ها و روستاها قشر ضعیف جامعه نیستن؟؟؟ من خودم‌ روستا زندگی میکنم هیچکدوم از روستاها و حتی خیلی ازشهرستان ها تاکسی بین شهری ندارن .و تمام مسافرکشا شخصی هستن الان بچه هایی که از روستا میرن به شهر برای مدرسه و بقیه که محل کارشون شهره باید با مسافرکشای شخصی برن که کرایه هارو چندبرابر کردن چون اونا که سهمیه بنزین ندارن برای مسافرکشی بنزین ازاد میزنن و مجبورن کرایه هاشونو گرون کنن مردمم که مجبورن با همینا برن و راهی ندارن .الان اون خانواده هایی که چندتا دانش اموز دارن واقعا نمیتونن دیگه بچه هاشونو بفرستن بخاطر کرایه های خیلی زیاد .بقیه که محل کاشون هم شهره با نصف حقوقشونو بدن کرایه .میدونید وقتی یه پدر به بچش بگه دیگه نمیتونم کرایه مدرستو بدم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه فکری به حال جاهایی که تاکسی بین شهری ندارن بکنید دیگه واقعا نمیتونیم زندی کنیم.
باشگاه خبرنگاران لطفا ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید تو رو خدا.
آخرین اخبار