واریز پول فروش سوخت به حساب ۲۲ هزار نفر از مرزنشینان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، ازشناسایی ۲۲ هزار و ۳۷۸ خانوار در نوار مرزی خبر داد و گفت: سود حاصل از محل فروش سوخت مرزنشینان به حساب خانوار‌های روستایی که در شعاع ۲۰ کیلومتری نوار مرزی قرار دارند، واریز می‌شود.

واریز پول فروش سوخت به حساب ۲۲ هزار مرزنشینانبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد‌ابراهیم الهی‌تبار اظهار با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ در کرمانشاه، گفت: همه با هم در راهپیمایی روز یک‌شنبه در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با اتحاد و همدلی حضور خواهیم یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، در بخش دیگری از سخنانش در خصوص واریز پول فروش سوخت به حساب مرزنشنان، گفت: براساس مصوبه هیأت دولت مقرر شده، سود حاصل از محل فروش سوخت مرزنشینان به حساب خانوار‌هایی روستایی که در شعاع ۲۰ کیلومتری نوار مرزی قرار دارند، پرداخت شود.

او افزود: بنابراین مصوبه طی روز‌های گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب ۲۰ هزار ۳۴۶ خانوار واجد شرایط واریز شده است در استان کرمانشاه ۲۲ هزار و ۳۷۸ خانوار در نوار مرزی شناسایی شده‌اند.

این مسؤول افزود: حدود ۲ هزار خانوار دیگر باقی‌مانده که به دلایلی از جمله عدم همخوانی کد ملی با شماره حساب هنوز موفق به دریافت این مبلغ نشده‌اند.

او خطاب به خانوار‌های روستا‌های مرزنشین ساکن در شعاع ۲۰ کیلومتر مرز که هنوز سود حاصل از محل فروش سوخت به حساب آن‌ها واریز نشده است، گفت: لزومی ندارد این افراد به جای خاصی مراجعه کنند این اصلاحات پروسه‌ای دارد که بعد از اصلاحات مبلغ ذکر شده به‌زودی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

 

 

بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب  مرزنشینان واریز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسکندررستمی
۱۲:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
باسلام بنده چطورمرزنشین هستم ودارای کارت مرزی هستم والان درقصرشیرین ساکن هستم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خضرزاد
۲۱:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
واریزنشدن پول مرزنشینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام جزئیات واریز پول به حساب مرزنشینان آزربایجان خربی حومه ارومیه