سردار فدوی:

آشوب‌های اخیر در کشور کار مردم نبود/ جبهه باطل هیچگاه نتوانسته بر انقلاب اسلامی پیروز شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آشوب در ۲۸ استان، ظرف ۴۸ ساعت جمع شد؛ این آشوب‌ها کار مردم نبود.

آشوب در ۲۸ استان، ۴۸ ساعته جمع شد

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم صبحگاه مشترک گردان‌های یگان امنیتی صاحب الزمان (عج) بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که صبح امروز جمعه برگزار شد، گفت: درود بر یگان‌هایی که در هر صحنه‌ای که نیاز باشد، حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این باید تاکید کنم که دعوای حق و باطل از ابتدای خلقت آغاز شده و تا هنگامی که آخرین حجت خداوند ظهور کند، ادامه خواهد داشت.

او افزود: جبهه حق نباید وقتی شیطتنت‌های جبهه باطل ظهور کرد، ترسی از آن داشته باشد. اعضای جبهه روز‌های زیادی منتظر بودند تا  قابلیت‌های خود را نشان دهند.

سردار فدوی گفت: اکنون ۴٠ سال است که این شرایط ظهور و بروز دارد. شرایطی که ما در آن قرار داریم، نشانه‌های جبهه را دارد. این امر از سال ۴٢ که حضرت امام قیام خود را شروع کرد، تاکنون ادامه دارد.

او ادامه داد: حضرت امام گفته بودند که ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه وظیفه، به همین دلیل باید همواره در انجام اعمال خود در جبهه حق ثابت قدیم باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در رویداد اخیر ظرف ۴٨ ساعت، آشوب‌ها در ٢٨ استان  جمع شد. البته این موضوع کار مردم نبود. از سوی دیگر باید تاکید کنم که تمام افرادخبیث در دنیا از اقدام (اخیر) آشوبگران حمایت می‌کنند.

او با بیان اینکه ما باید مواظب تکلیف خود باشیم و مقدمات خود را انجام دهیم و با اطمینان به پای کار بیاییم، عنوان کرد: زمانی با تکالیفی مواجه می‌شویم که باید مقدمات آن را فراهم کنیم البته خدا را نیز شاکریم که همواره این مقدمات را فراهم کرده ایم.

سردار فدوی با تأکید براینکه در این ۴۰ سال گذشته خداوند بهترین نتیجه را برای ما رقم زده است، افزود: در همین حوادث اخیر ۴۸ ساعته اغتشاشات جمع شد، یعنی از بعدازظهر روز شنبه که شروع شد ۴۸ ساعت بعد این اغتشاشات تمام شد. این درحالی بود که در روز اول ۲۸ استان و ۱۰۰ محله و شهر درگیر این موضوع بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برخی از این اغتشاشات به خاطر یک موضوعی نبود که برمردم فشار وارد کرده باشد، گفت: به طور نمونه بنده با فرماندهان سپاه برخی شهر‌ها که صحبت می‌کردم در برخی مواقع این اغتشاشات انسان را یاد کربلای ۴ می‌انداخت.

او ادامه داد: بعد از چند ساعت اغتشاشگران غافلگیر شده بودند و بسیار تلاش کردند سریع به پای کار بیایند و ابزار‌هایی نیز فراهم کرده بودند که نتوانستند این کار را انجام دهند. ما به واقع ۴۸ ساعت جنگیدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همه خبیث‌های عالم از اغتشاشات اخیر در ایران پشتیبانی کردند و گفتند که به اغتشاشگران کمک می‌کنیم.

او ادامه داد: چطور می‌شود که همه خبیث‌های عالم از یک ماجرای خبیثانه حمایت می‌کنند و پای همه چیز ایستاده اند، اما ۴۸ ساعته این موضوع جمع می‌شود. دلیلش این است که جبهه حق در زبان، دل و عملش یک مطلب را حل کرده است و آن این است که از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این همه شهید، جانباز و رزمنده دلیلی است که ما از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم و بر روی آرمان‌های خود ایستاده‌ایم گفت: اگر این رویه برقرار نبود هر لحظه و هر روز احوالمان بدتر می‌شد و شرارت‌های مفصل‌تری انجام می‌شد و ما را گرفتار می‌کردند.

او افزود: جبهه باطل یک مشخصه دارد و آن این است که به محض اینکه می‌بینند جبهه حق پای کار است به شدت می‌ترسند و عقب نشینی و فرار می‌کنند. آن‌ها برای خدا نمی‌آیند از افرادی که اموال مردم را آتش بزنند حمایت کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: یکی از خوبی‌های رئیس جمهور آمریکا این است که شرارت‌های خود را عریان نشان می‌دهد، گفت: در ۴۰ سال گذشته جبهه باطل علی رغم اینکه شرارت‌هایی داشته است هیچگاه نتوانسته در داخل کشورمان و در جا‌هایی که انقلاب اسلامی نفوذ کرده پیروز شود که نمونه‌های آن را می‌توان در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن و عراق مشاهده کنیم که در آنجا‌ها تنها برای آن‌ها شکست پیش آمده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
چرا گذاشتید به اینجا برسه !؟ سردارررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۱:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
از قطعی پی در پی و سراسری اینترنت کشور معلومه که نفسای آخرتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
آخرین اخبار