حضور به موقع نیروهای نظامی و امنیتی کشور قائله را به سرعت پایان داد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیمنه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را درهم شکسته است و انان را وادار به تسلیم کرده است.

حضور به موقع نیروهای نظامی و امنیتی کشور  قائله را به سرعت پایان دادبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیمنه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را درهم شکسته است و انان را وادار به تسلیم کرده است.

آیت الله مصطفی علما  در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح گفت: در جریان اغتشاشات اخیر  این صلابت  و حضور به موقع نیروهای نظامی و امنیتی کشور بود که قائله را به سرعت پایان داد.

او گفت: دشمنان تلاش زیادی داشتند تا با تحریک و تهییج جوانان آن ها را علیه  کشور بسیج و دست به خشونت  و آشوب بزنند  اما حضور  به موقع نیروی انتظامی  سپاه و دیگر نیروهای  امنیتی کشور تیم فرصت را از دشمن گرفت.

آیت الله علما بیان کرد: در این میان  نباید  از بصیرت  مردم نیز به سادگی  گذشت  چرا که آن ها را با بینش  بالای خود و درایت و هوشیاری  که به خرج دادند  راهشان را همان ابتدا از آشوب گران جدا و اعلام برائت و بیزاری کردند.

او بابیان اینکه  مطالبه گری حق مردم است  گفت: آن چه که اغتشاش گران  انجام دادند مطالبه گری  نبود آن ها هدف دیگری را دنبال می کردند و بعدها نیز مشخص شد  از چه جریاناتی خط می گرفته اند.

انتهای  پیام/ز

 

مطالبه گری حق مردم است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار