سردار فدوی در جمع خبرنگاران:

آشوب‌های اخیر ظرف ۴٨ ساعت جمع شد/ رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان باید این موضوع را بدانند که رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی همواره برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی پای کار هستند.


آشوب‌های اخیر ظرف ۴٨ ساعت جمع شد/ رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی همواره پای کار هستندبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم رژه اقتدار یگان امنیتی صاحب الزمان (عج) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: امیدوارم همه بسیجیان همان طور که در انجام وظایف خود سربلند بوده اند از این پس هم در انجام تکالیف خود که از سوی امامین انقلاب اسلامی برای آن‌ها مشخص شده سرافراز و موفق باشند.

او ادامه داد: یکی از تجلی‌های انقلاب اسلامی و برحق بودن آن طی چند روز اخیر رخ داد و همه دنیا هم آن را مشاهده کرد. در روز‌های اخیر همه خبیثان و شروران عالم برای ایجاد ناامنی و آشوب در داخل کشور تلاش کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: این تلاش‌ها از سوی آمریکا و سایر خبیثان عالم طرح ریزی و برخی هم به شکل مذبوحانه با آن‌ها همراهی کردند. در واقع به جای طی روال عادی مانند سایر مردم سراغ روال باطل رفته و ذیل شیطان بزرگ رفتار می‌کنند.

او افزود: در حالیکه تلاش‌های مانند این هم پیش از این شکست خورده بود، اما این بار نیز نظیر همان کار‌ها را تکرار کردند. به نحوی که هنگامی که من با برخی از فرماندهان سپاه در سطح کشور تماس گرفتم، صدای محیط که در آن تیراندازی هم شنیده می‌شد. البته نیرو‌های امنیتی همواره پای کار بودند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه آشوب‌های اخیر ظرف ۴٨ ساعت جمع آوری شد، تصریح کرد: طی تماس‌هایی که پس از ۴٨ ساعت از آغاز آشوب‌ها با شهر‌ها و مناطق ایران داشتیم، متوجه شدیم که تمام این آشوب‌ها به پایان رسیده است. حتی کوچک‌ترین تلاش مذبوحانه‌ای هم نتوانستند انجام دهند.

او ادامه داد: این آخرین تلاش‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نبود و این شرارت‌ها و خباثت‌ها وجود خواهد داشت. اما باید این موضوع را بدانند که رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی همواره برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی پای کار هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، سردار فدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار