آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک:

خداوند کمک کرد این توطئه گسترده خنثی شود

امام جمعه اراک گفت: خداوند کمک کرد این توطئه گسترده خنثی شود.

خداوند کمک کرد این توطئه گسترده خنثی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به حوادث چند روز گذشته در پی افزایش قیمت بنزین با بیان اینکه اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می کند گفت: خدا کمک کرد تا این توطئه گسترده خنثی شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اعتراض با جنایت و آشوب تفاوت دارد ما همه در یک کشتی سواریم اگر کسی کشتی را سوراخ کنند خودمان هستیم که غرق می شویم.

او اضافه کرد: در استان اصفهان که ۲۶ هزار شهید داده حیف بود که آشوب گران این همه جنایت کردند و این روش اعتراض نیست روش آشوبگران است دشمنان را شاد می کند.

مردم ما بصیر و آگاه هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم ما بصیر و آگاه هستند ادامه داد: از مردم شریف استان مرکزی متشکرم که تحت تاثیر این جریانات قرار نگرفتید وآبروی استان و امام خمینی را حفظ کردید.

او بیان کرد:  امیدوارم دولت هم مردم را روشن و توجیه کند تا از تبعات این موضوع بهره مند شوند نه متضرر و همچنین وسایل عمومی گسترش پیدا کندو مصرف سوخت کاهش پیدا کند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت دو نعمت از همه نعمات بزرگتر و امنیت بزرگترین نعمت خداوند است و در هر کشوری امنیت نباشد رشد و پیشرفت و عزت نیست که نمونه اش کشورهای اطراف ایران مانند افغانستان، عراق و سوریه است.

او گفت: وقتی امنیت نباشد نمی شود نهج‌البلاغه  گفت نماز خواند و...آمریکا، عربستان، داعش و... نمی خواهند ما امنیت داشته باشیم وهرکس خیانت بکند و ناامنی ایجاد کند خونش به هدر می رود .

خدا در قرآن به ما می گوید دشمنانتان را بشناسید

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد:  کافران مقابل مسجد قبا که پیامبر ساخته بود مسجد ساختند اما در این مسجد هزاران خیانت کردند این مسجد کمین گاه  و پایگاه علیه اسلام بود وخدا در قرآن به ما می گوید دشمنانتان را بشناسید که اینها هم گمراه هستن هم گمراه می کنند و خدا شهادت میدهد منافقین دروغگو هستند.

او افزود: برای منافقین چندتا سوره داریم که به منافقین میگو ید در زمین افساد نکنید ، اینها دل هایشان مریض است بیماری کفر الحاد فساد دارند و منافقین ستون فقرات جامعه اسلام را شهید کردند ما ۱۷۰۰۰ شهید داریم گه به وسیله منافقین ترور شده اند.

کار مهمی که امام انجام دادند تاسیس نهاد مقدس و برومند بسیج بود

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: کار مهمی که امام انجام دادند تاسیس نهاد مقدس و برومند بسیج بود و به فرمان ایشان هسته های مقاومت در سراسر کشور های اسلامی تأسیس شد.

او اضافه کرد: بسیج دو معنی دارد یک معنی یعنی سازماندهی نظامی و معنی دیگر یعنی همه مردم با عصا، چادر، عمامه بسیجی هستیم .

انتهای پیام /م

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.