قدردانی سپاه از مردم شهر یاسوج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از مردم این شهرستان به دلیل هوشیاری در حوادث اخیر قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ پاسدار روح الله شاهینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد پیش از ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اول آذرماه سال ۹۸ شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج عامل حفظ انقلاب و یادگار و میراث ماندگار امام راحل عظیم‌الشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از بسیج به عنوان الگویی برای سایر ملت‌ها در همه زمینه‌ها یاد کرد و گفت: بسیح در طول ۴۰ سال اخیر خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده و روحیه ایثار و جهاد و شهادت و استکبارستیزی را در جامعه ساری و جاری کرده است.

این فرمانده به بیانیه گام دوم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مطالب بسیار مهم و ارزنده‌ای در این بیانیه عنوان شده و راه چهل سال آینده کشور را برای توسعه و پیشرفت ترسیم کرده است.

او به برخی از مطالب مهم این بیانیه اشاره کرد که طی آن تاکید زیادی بر جوانگرایی شده در حالی که بسیج بنا به فرمانبری از منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانگرایی در حال تربیت جوانان مومن و متعهد و متخصص است.

شاهینی در ادامه به فشار‌های فزاینده دشمن در سال ۹۸ به جمهوری اسلامی اشاره کرد که این فشار‌ها در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی بوده، اما خوشبختانه پس از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی فشار‌ها کمتر شده و توطئه‌های زیادی هم خنثی شده است.

او به برخی اقدامات ارزنده بسیج در کمک به محرومین اشاره کرد و گفت: بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و اشتغال کار‌های بزرگی در استان کرده و با تشکیل گروه‌های جهادی در رفع فقر قدم‌های بزرگی برداشته است.

شاهینی در بخشی دیگر از اظهارات خود از مردم شهر یاسوج به دلیل هوشیاری در حوادث اخیر افزود: مردم شهر یاسوج اجازه ندادند که آشوبگران و اغتشاش‌گران به بیت‌المال و اموال عمومی ضربه بزنند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه این اقدامات را از آشوبگران گرفتند.

او در پایان از حضور حماسی مردم یاسوج و شهرستان بویراحمد در راهپیمایی ۳۰ آبان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ط

 

هوشیاری یاسوجی‌ها مانع ضرر به بیت المال شد

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.