نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان:

با اتکا به جوانان این مرزوبوم در جبهه اقتصادی هم پیروز خواهیم شد

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت:با اتکا به جوانان این مرزوبوم و توان داخلی ،در جبهه اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

با اتکا به جوانان این مرزوبوم  در جبهه اقتصادی هم پیروز خواهیم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در طول ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلابمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از برکات ارزشمند این شجره طیبه بهره‌مند شده است.

حجت الاسلام والسلمین خاتمی با اشاره به نقش رهبری در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان در سال‌های ۸۸، ۹۶ و روز‌های اخیر اشاره کرد و افزود: با اتکا به خداوند متعال و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری اگر همه استکبار برای مبارزه با ما به میدان بیایند پیروز میدان نظام مقدس جمهوری اسلامی مان است.

او با تاکید براینکه در حوزه امنیتی کشور ما همیشه پیروز است گفت: در جبهه اقتصادی هم با اتکا به جوانان این مرزوبوم و توان داخلی پیروز خواهیم شد.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان به حضور پرشور مردم در روز‌های اخیر هم اشاره کرد وافزود: هیچ کس این حضور را برای خودش مصادره نکند مردم به میدان آمدند تا ضمن  لبیک به رهبری و حمایت از نظام مقدس اسلامی ، صف خود را اشرار جداکنند.

حجت الاسلام والسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم در حمایت از نظام به وظیفه خودشان به خوبی عمل کردند افزود: حال نوبت مسئولین است تا ضمن عمل به وظایف خودشان، اجازه ندهند عده‌ای با بالا بردن قیمت‌ها برای مردم مشکل درست کنند.

خطیب جمعه زنجان هفتم آذر روز نیروی دریایی را هم گرامیداشت.
 
 
انتهای پیام/ر

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.