امام جمعه یزد:

توطئه دشمنان با تصمیمات حکیمانه رهبری نقش بر آب می شود

امام جمعه یزد گفت: ایستادگی و تصمیمات به موقع رهبری سبب نقش بر آب آب شدن توطئه های دشمنان می شود.

توطئه دشمنان با تصمیمات حکیمانه رهبری نقش بر آب می شودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد , آیت الله ناصری یزدی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد امروز در خطبه هاي نماز جمعه يزد به نقش و جايگاه ولايت فقيه در جامعه  گفت: مقام معظم رهبري در اين سي سال استوار، شجاع، فکور،عادلانه و عاقلانه در حفظ انقلاب، دين، وحدت و عزت اسلام در مقابل دشمنان ايستادند و با دقت هايي که داشتند همه توطئه هاي دشمنان را نقش برآب کردند.

آيت الله ناصري افزود: در قضيه اغتشاشات اخير نيز ايشان با رهبري به موقع و بجاي خود فداکاري ايستادگي کردند، فتنه بزرگي را خنثي کردند و نجات بخش کشور بودند.

امام جمعه يزد ادامه داد: دشمن در اين چهل سال هيچ گاه از توطئه دست بر نداشته است و هنوز هم توطئه مي کند، اما ما با پيروي از ولايت، بصيرت و مقاومت، به حرکتمان در مسير پيشرفت و توسعه ادامه خواهيم داد و نخواهيم گذاشت دشمن به اهداف خود برسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيجيان بايد قدر دان اين توفيق الهي باشند و در مسير حق پايدار و استوار بمانند و هميشه گوش به فرمان ولايت باشند.

آيت الله ناصري افزود: بسيج الگوهاي زيادي چون امام و شهدا دارد و  بسيجيان ويژگي هاي ارزشمندي چون اخلاص،رشادت، ايثار و فداکاري، مقاومت و ولايت مداري دارند که ويژگي بزرگان ماست.

خطيب نماز جمعه يزد تصريح کرد: بسيجيان بايد همواره آماده باشند و با  درس و تحقيق و مطالعه و حرکت هاي جهادي و اخلاقي همچون چراغي در جامعه روشني بخشند.
 
انتهای  پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.