امام جمعه سمنان:

مردم پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند

آیت الله شاهچراغی گفت: مردم با برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در محکومیت اقدامات عاملان اغتشاش اخیر پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه روز اول آذر ماه ۹۸ در سمنان گفت: مردم با حضور خود در میدان و برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در محکومیت اقدامات عاملان اغتشاش و آشوب در برخی نقاط کشور، پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

او افزود: رهبری با حمایت به‌موقع خود از تصمیم سران قوا، کشور را بیمه فرمودند و آبی بر آتش آشوب و اغتشاش ریختند که از سوی بیگانگان در برخی نقاط کشورمان به پا شده بود.

امام جمعه سمنان با قدردانی از اقدام به‌موقع و حضور هزاران نفری مردم ایران اسلامی در حمایت از، ولی فقیه و محکومیت اقدامات آشوبگران اظهار کرد: مردم کشورمان همواره در میدان حضور دارند؛ این بار هم مردم به موقع به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی اعلام حمایت کردند.

او تصریح کرد: راهپیمایی‌های حمایت از رهبری و محکومیت اقدامات اشرار هم‌چنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و فردا هم نوبت مردم شهر سمنان است که به میدان بیایند و پاسخ درخوری به دشمنان بدهند.

شاهچراغی گفت: مردم استان سمنان بصیر، انقلابی و هوشیار هستند و با همین بصیرت هم امنیت استان را حفظ می‌کنند؛ اغتشاشی در استان سمنان ایجاد نشد و اگر اعتراضی هم بود، به صورت آرام و منطقی بیان شد و این قابل تقدیر است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: آمریکایی، شماری از کشور‌های اروپایی، دستگاه‌های وابسته به آل‌سعود و عده‌ای هم البته در داخل کشور در روز‌های اخیر معرکه گیری‌هایی کردند تا به آتش آشوب و فتنه بدمند؛ اما مردم پاسخ شایسته‌ای به آن‌ها دادند.

او با بیان اینکه مسئولان به فرمایش‌های مقام معظم رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنند گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند که مشکلات کشور در داخل و با نگاه داخلی حل می‌شود و کشور‌های خارجی مشکل‌گشاه نیستند بلکه مشکل‌سازند.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفته بسیج و در پیش رو بودن روز نیروی دریایی افزود :  اخلاص یکی از امتیازات ویژه بسیجیان است و شهید ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان از افتخارات مردم این استان است.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه روز اول آذر ماه ۹۸ سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار