خود ما باید مراقب قیمت‌ها باشیم و نگذاریم قیمت‌ها افزایش یابد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم نمی‌گذارند در کشور ناامنی ایجاد شود و در این حوادث هم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

خود ما باید مراقب قیمت‌ها باشیم و نگذاریم قیمت‌ها افزایش یابدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تقوای الهی را بزرگترین سرمایه زندگی هر فردا برشمرد و اظهار داشت: سعی کنیم دلهایمان از تقوای الهی موج بزند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: از بزرگترین نعمات نظام اسلامی بسیج است و امروز بسیاری از مشکلات جامعه به دست بسیجی‌ها حل می‌شود تمام ملت ایران بسیجی هستند و حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف برگرفته از فرهنگ بسیجی است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین نیز عنوان کرد: خود ما باید مراقب قیمت‌ها باشیم و نگذاریم قیمت‌ها افزایش یابد.

امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از مسئولان استانی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی  برای برقراری نظم و امنیت در استان ادامه داد: شهید جواهری برای امنیت کشور جان خود را از دست داد و واقعا به چه گناهی به شهادت رسید مردم بدانند این اتفاقات مصداق حقوق بشر امریکایی است.

او ادامه داد: باید تولید داخلی را رونق ببخشیم و دولت نیز وظیفه اش این است که زیرساخت‌ها را فراهم کند و امکانات را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد برند‌های داخلی باید مورد توجه قرار گیرد چرا باید تولید کشور ما با برند خارجی به فروش برسد تا مشتری داشته باشد.

او در ادامه با اشاره به اغتشاشات روز‌های اخیر نیز گفت: مردم نمی‌گذارند در کشور ناامنی به وجود بیاید همه مردم می‌دانند این قضایا کار چه کسی است و در همان روز اول صف خود را از این آشوبگران جدا کردند من به دولت عرض می‌کنم اگر می‌خواهید موفق باشید باید راه امام و رهبری را ادامه دهید چرا که این‌ها پدران انقلاب هستند و نسخه‌ای که برای انقلاب می‌نویسند نسخه آسمانی و الهی است.

انتهای   پیام/ز

 

مردم نمی‌گذارند در کشور ناامنی به وجود بیاید

برچسب ها: سپاه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.