دستگیری عامل فراخوان به تجمعات غیر قانونی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل راه اندازی کمپین تجمعات غیر قانونی در اعتراض به گرانی بنزین در فضای مجازی در شهرستان بابل خبر داد.

سردرا میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوء استفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه ، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی پلیس قرار گرفت.

او افزود:در اجرای این ماموریت ماموران پلیس فتا شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با ۲۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی که با راه اندازی کمپین بنزین نزنیم مردم را به اغتشاش و اختلال در نظم عمومی ترغیب می‌کرد.

سردرا میرفیضی گفت:با هماهنگی قضایی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی تجهیزات ارتباطی مربوطه کشف شد.

او از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و از مردم با بصیرت استان خواست:به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که با بهانه‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ایجاد آشوب، اغتشاش و ایجاد نا امنی در کشور هستند توجه نکرده و همواره صف خود را از آشوب طلبان جدا کنند.

انتهای پیام/س


دستگیری عامل فراخوان به تجمعات غیر قانونی دربابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار