خدمات رسانی به مسافران در جاده برفی محور سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از خدمات رسانی پلیس به رانندگان و مسافران گرفتار در برف و بوران چند شب گذشته در محور سوادکوه خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:در پی برودت هوا و ریزش برف و به منظور جلوگیری از تصادفات و حوادث ناگوار و امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف، عوامل انتظامی و پلیس راه این فرماندهی با حضور در جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی به کمک هموطنان شتافتند.

او افزود:کارکنان این فرماندهی ضمن تامین امنیت در جاده‌ها به امدادرسانی خودرو‌های گرفتار در گل و لای با وجود ریزش سنگ ریزه‌ها در جاده‌ها و صدور هشدار‌های پلیسی پرداختند.

سرهنگ خادمی خطاب به رانندگان توصیه کرد:در زمان بارش برف و باران سطح آسفالت لغزنده شده و لازم است فاصله طولی خودرو‌ها از یکدیگر بیشتر شود و رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او گفت:رانندگان باید از ایمنی و وضعیت فنی خودروی خود مطلع بوده و در صورت نقص فنی آن را به تعمیرگاه منتقل کنند و در صورت بروز تصادف لازم است راننده خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست منتقل کند.

فرمانده انتظامی سوادکوه همراه داشتن زنجیر چرخ را شرط رانندگی در شرایط برفی دانست و افزود:شهروندان حتی الامکان از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/س


مسافران در جاده برفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار