چین: آمریکا با دخالت‌هایش به نظم بین المللی آسیب رسانده است

سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی اعلام کرد آمریکا با دخالت آشکار در امور داخلی کشور‌ها به شدت نظم بین المللی را به چالش کشیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گنگ شوانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با تحسین سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه آمریکا نمی‌تواند مانع توسعه روابط پکن و مسکو شود، تاکید کرد: همکاری‌های دو کشور تقویت می‌شود.

گنگ شوانگ افزود: آمریکا با دخالت آشکار در امور داخلی کشور‌ها به شدت نظم بین‌المللی را به چالش کشیده و به نظام بین‌المللی آسیب رسانده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین اضافه کرد: در شرایط کنونی، چین و روسیه به عنوان قدرت‌های اصلی، وظایف و تعهداتی در قبال حفظ صلح و ثبات جهان و دفاع از عدالت بین المللی دارند.

شوانگ گفت: چین و روسیه ارتباطات استراتژیک و همکاری‌های همه جانبه را تقویت کرده و از چندجانبه گرایی و روند جهانی سازی محافظت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا چقدر درست گفته
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۱:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
کلی نظر دادم که تایید نکردید خواهش میکنم اینو تایید کنید
تمام مسئولین فرمودندکه ما بنزین رو گران کردیم که به قشر ضعیف جامعه کمک کنیم تمام درامد حاصل از گرانی رو هم میدیم به مردم .قشر ضعیف جامعه کیه؟؟؟ ایا شهرستان ها و روستاها قشر ضعیف جامعه نیستن؟؟؟ من خودم‌ روستا زندگی میکنم هیچکدوم از روستاها و حتی خیلی ازشهرستان ها تاکسی بین شهری ندارن .و تمام مسافرکشا شخصی هستن الان بچه هایی که از روستا میرن به شهر برای مدرسه و بقیه که محل کارشون شهره باید با مسافرکشای شخصی برن که کرایه هارو چندبرابر کردن چون اونا که سهمیه بنزین ندارن برای مسافرکشی بنزین ازاد میزنن و مجبورن کرایه هاشونو گرون کنن مردمم که مجبورن با همینا برن و راهی ندارن .الان اون خانواده هایی که چندتا دانش اموز دارن واقعا نمیتونن دیگه بچه هاشونو بفرستن بخاطر کرایه های خیلی زیاد .بقیه که محل کاشون هم شهره با نصف حقوقشونو بدن کرایه .میدونید وقتی یه پدر به بچش بگه دیگه نمیتونم کرایه مدرستو بدم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه فکری به حال جاهایی که تاکسی بین شهری ندارن بکنید دیگه واقعا نمیتونیم زندگی کنیم.
باشگاه خبرنگاران لطفا ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید تو رو خدا
آخرین اخبار