استاندارقم مطرح کرد؛

معرفی طرح‌های آماده انعقاد قرارداد درهمایش سرمایه‌گذاری در قم

سرمست گفت: مسئولان اقتصادی و تولیدی استان باید چندین پروژه آماده سرمایه‌گذاری را درهمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان برای انعقاد قرارداد دراختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندارقم گفت: درصورتی که تمام استعلامات و موانع سرمایه‌گذاری درمعرفی پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری از بین برود، شکل و اثر گذاری همایش سرمایه‌گذاری و رونق تولید قم متفاوت‌تر از همایش‌های معمول خواهد بود.

او ادامه داد: پیش بینی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان قم در بالاترین سطح و با حضور مسئولان ملی و سفرا و بازرگانان کشور‌های خارجی انجام پذیرفته است.

استاندارقم عنوان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید استان قم بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری و در یک فضای کاملا آرام و بدون حاشیه‌های سیاسی برگزارخواهد شد.

او عنوان کرد: همایش سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان قرار بود ۳۰ آبان ماه امسال برگزار شود که به دلیل همزمانی با همایش اقتصادی کیش و پیش بینی آن قبل از همایش اقتصادی قم، این همایش به زمان دیگری موکول شد.

سرمست اضافه کرد: همزمانی این دو همایش اقتصادی ممکن بود دراستفاده بهینه از فرصت‌های پیش بینی شده برای استان قم ضربه وارد کند.

استاندارقم عنوان کرد: قم درهمایش اقتصادی کیش فعالانه حضور پیدا کرده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان درآن معرفی و در معرض دید سرمایه‌گذاران قرارگرفت.

انتهای پیام/الف

طرح‌های آماده انعقاد قرارداد درهمایش سرمایه‌گذاری قم معرفی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.