اجرای۱۲۰ برنامه شاخص ویژه هفته بسیج توسط سپاه ناحیه «بقیه الله (عج) شیراز

سرهنگ دوم علیپور با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، گفت: برنامه‌های هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه آغاز شده است و بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه مورد بررسی قرار گرفته است که ۱۲۰ مورد آن برنامه‌های شاخص ما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ دوم مجید علیپوردر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پنجم آذرماه سال ۵۸، فرمان ایجاد بسیج توسط رهبر انقلاب، امام راحل (ره)، صادر شد، گفت: اگر ایجاد بسیج مردمی در آن شرایط حساس اتفاق نمی‌افتاد، سرنوشت جنگ فرق می‌کرد.

او با یادآوری این مطلب که بعد از پایان جنگ امام (ره)، دستور ادامه حرکت بسیج در حوزه‌های جنگ نرم دادند، افزود: تفکر بسیجی، فراتر از نام نویسی در بسیج است و این تفکر باید در افراد وجود داشته باشد که چشم طمع دشمن به کشور کور شود.

علی پور با اشاره به اینکه داشتن بصیرت از ضروریات امروز جامعه است، تاکید کرد: جهادی بودن در عرصه‌های مختلف از الگو‌هایی است که بسیج از آن بهره می‌برد.

او با اشاره به اینکه در کشور‌های «یمن»، «سوریه» و «عراق» بسیج کپی برداری شد و توانستند در بحران‌ها به پیروزی برسند، اظهارداشت: برنامه‌های هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه آغاز شده است و بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه مورد بررسی قرار گرفته است که ۱۲۰ مورد آن برنامه‌های شاخص ما هستند.

او تاکید کرد: تجمع بسیجیان در ورزشگاه «شهید دستغیب»، غبارروبی قبور شهدا، اجرای برنامه‌های «زکات دانایی» ویژه دانش اموزان کمتربرخوردار مناطق محروم و ارسال محموله ۷۰۰ میلیون ریالی بین مناطق سیل زده از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/ب

جزییات برگزاری برنامه شاخص ویژه هفته بسیج توسط سپاه ناحیه «بقیه الله (عج) شیراز

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار