۲۵۰۰ واحد سیل‌زده لرستان در مرحله افتتاح/ ۱۸ هزار واحد تعمیر شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله گچ و خاک بوده و تقریبا نزدیک به بهره‌برداری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به وضعیت تعمیر و احداث خانه‌های سیل زده در لرستان، اظهار داشت: خوشبختانه همکاری بانک‌ها باعث شد که کار عقد قرار داد حدود ۴۳ هزار و ۸۰ واحد در استان انجام شده است.

ائ با بیان اینکه در نهایت پرداخت تسهیلات به ۴۲ هزار واحد در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: تا کنون کار آوار برداری و پی کنی حدود ۱۱ هزار و ۶۴۰ واحد در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، بیان داشت: همچنین تا کنون کار اجرای فنداسیون در ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد لرستان انجام شده است.

رضایی با اشاره به اجرای سقف شش هزار و ۴۰۰ واحد در سطح استان، تصریح کرد: همچنین حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله گچ و خاک است و تقریبا نزدیک به بهره برداری هستند.

او با تاکید بر اینکه کار تعمیر ۱۸ هزار و ۵۴۹ واحد در سطح استان شروع شده است، گفت: تا کنون کار تعمیر ۱۸ هزار و ۱۱۴ واحد به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/پ

بازسازی مناطق سیل زده در لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.