دبیران هنری هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» معرفی شدند

مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری در حکمی دبیر هنری بخش داستان و دبیر هنری بخش شعر هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» را معرفی کردند.

دبیران هنری هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» معرفی شدندبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری, وجیهه سامانی را به عنوان دبیر هنری بخش داستان و فریبا یوسفی را به عنوان دبیر هنری بخش شعر هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» منصوب کرد.

در متن حکم این دو نویسنده و شاعر آمده است:

«جشنواره شعر و داستان جوان سوره که با هدف ایجاد زمینه شناسایی، جذب و پرورش استعداد‌های جوان، اکنون به منزل هفدهم رسیده است، می‌تواند فرصتی مناسب برای تبادل یافته‌ها و داشته‌های ادبی شاعران و نویسندگان جوان باشد. به این ترتیب تمهید فضای هم افزایی ادبی از رهگذر کمرنگ ساختن بعد رقابتی آن و تقویت فضای همدلی و تعاطی تجربه و دانش یکی از ضرورت‌های اساسی ادامه این مسیر خواهد بود.»

هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود. این رویداد شامل دو بخش اصلی داستان (داستان کوتاه و داستانک) و شعر (شعر سنتی، نو و ترانه و سرود) با موضوع آزاد و بخش ویژه پاسداری از زبان فارسی است.

مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی به دلیل مشکلات اخیر اینترنت و محدودیت دسترسی تا دهم آذرماه تمدید شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، نویسنده ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار