در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مطرح شد؛

تاکید مراجع تقلید بر حفظ هوشیاری مسئولان و مردم

حضرات آیات سبحانی و علوی گرگانی با قدردانی از اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر بر هوشیاری مسئولان و مردم و حفاظت از دین به عنوان زیربنای امنیت کشور تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی حفظ دین را زیربنای امنیت کشور دانست و گفت: باید تلاش کرد دین و اعتقادات مردم محفوظ بماند.

آیت الله سبحانی با اشاره به اقدامات آشوبگران گفت: این‌ها دین نداشتند اگر داشتند مامور انتظامی را نمیکشتند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین نباید یک شبه و بدون زمینه سازی در جامعه از طریق رسانه‌ها و طرح در مجلس انجام میشد افزود: اگر قبلا زمینه سازی میشد این مشکلات پیش نمی‌آمد.

آیت الله سبحانی از تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در حفظ آرامش و امنیت کشور قدردانی کرد.

آیت الله علوی گرگانی تاکید مراجع تقلید بر حفظ هوشیاری مسئولان و مردمهم ضمن تجلیل از تلاش‌های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌های امنیتی گفت: این‌ها دین خود را ادا کردند.

آیت الله علوی گرگانی حوادث اخیر را هشدار به مسئولان توصیف کرد که بدانند دشمن بیکار نمینشیند و دنبال فرصت است و مهم این است که فرصت به دشمن ندهیم.

آیت الله علوی گرگانی گفت: مراجع تقلید خیرخواه مسئولان و واسطه بین مردم و آنان هستند و میخواهند مملکت آرام و مسئولان در خدمت خود موفق باشند.

او افزود: انتظارات مردم را باید تذکر داد و نباید موجب تاثر شود چراکه تذکرات مراجع و بزرگان خیر، و موجب کمک الهی است.

آیت الله علوی گرگانی همچنین گفت: نباید حساب آشوبگران را با مردم یکی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دیدار با حضرات آیات سبحانی و علوی گرگانی گزارشی از اقدامات ناجا در حوادث اخیر بیان و تاکید کرد: حفظ امنیت مردم خط قرمز ناجاست و تا پای جان در خدمت به مردم آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: به اذعان همه دستگه‌های اطلاعاتی و امنیتی، حوادث اخیر از نظر سطح عمق و وسعت و شدت از حوادث سال‌های ۹۶، ۸۸ و ۷۸ بیشتر بود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: اعتراف دستگیر شدگان حاکی از وجود برنامه ریزی، سازماندهی و ارتباط آنان با عربستان، سرویس‌های جاسوسی غرب، سلطنت طلبان و منافقان است و حتی نوع عمل و لباس آنان هماهنگ و متحدالشکل بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی از ساعات اولیه برای امنیت کشور ورود کرد که اگر تاخیر می‌کرد چه بسا خسارات بیشتر میشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همچنین با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها دیدار کرد که این دیدار بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

دیدار با آیت الله جوادی آملی برنامه بعدی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در قم است.

انتهای پیام/الف

مراجع تقلید بر حفظ هوشیاری مسئولان و مردم تاکید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار