دبیرکل اتاق تعاون ایران مطرح کرد؛

مردم هیج فعالیتی در اقتصاد کشور ندارند

عظیمی گفت: در اقتصاد ایران هیچ خبری از فعالیت‌های مردم نیست و ما در این حوزه ضعف بسیار زیادی داریم.

مردم هیج فعالیتی در اقتصاد کشور ندارندبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  عظیمی دبیرکل اتاق تعاون ایران در دیدار بار رؤسای اتاق تعاون ایران با بیان اینکه در قانون اساسی تمامی کار‌ها به مردم واگذار شده است، گفت: طبق قانون اساسی مردم خود حق انتخاب و فعالیت برای تمامی اقدامات را دارند، اما متأسفانه در اقتصاد ایران هیچ خبری از فعالیت‌های مردم نیست و ما در این حوزه ضعف بسیار زیادی داریم.

او اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای حضور و فعالیت مردم در اقتصاد تأکید بسیار زیادی داشته است بنابراین تغییر رویکرد جدی در این بخش ضروری است و باید ریل بازگردد و کار‌ها و فعالیت‌های اقتصادی به مردم واگذار شود.

دبیرکل اتاق تعاون ایران درباره واگذاری‌ها گفت: بدون هم اندیشی نمی‌شود وارد این حوزه شد و ما به عنوان دستگاه حاکمیتی باید حداکثر همکاری‌ها را در این بخش داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد در ۲ گام باید اجرایی شود / تعاونی‌ها برای موفقیت باید ساختار قوی داشته باشند


عظیمی یادآور شد: واگذاری‌ها و اجرای سهمیه آن می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بخش تعاون شود.

او درباره سند جامع توسعه تعاون هم گفت: طبق این سند ۱۰۰ مأموریت برای بخش تعاون وجود داشته که بخش عمده‌ای از آن‌ها روی زمین مانده است بنابراین باید با هم فکری و همکاری تمامی اعضای بخش تعاون بتوانیم این مأموریت را به درستی اجرا کنیم.

دبیرکل اتاق تعاون ایران بیان کرد: باید به خودمان و توانمندی‌هایمان اعتماد داشته باشیم چراکه ما می‌توانیم با اتکا به توانمندی‌های خود و با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر به این اصل و سند دست پیدا کنیم.

عظیمی یادآور شد: باید حق تعاون را از نظام ملی گرفت چراکه اقتصاد کشور بدون تعاون و بخش خصوصی رشد نمی‌کند.

او توضیح داد: باید با همکاری و هم فکری تمامی اعضای تعاون به سهم ۲۵ درصدی‌مان از اقتصاد کشور دست یابیم و طی دیداری که هفته گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم به این هدف بزرگ و جامع دست یابیم.

دبیرکل اتاق تعاون ایران توضیح داد: دیدار اخیر و تأکیدات مقام معظم رهبری بر تعاون را الگوی خود قرار دهیم و بتوانیم گام‌های بزرگ‌تر و جامع‌تر در این بخش برداریم.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
این خبر جدیدی نیست ... چهل ساله ما نقشی در اقتصاد نداریم و کشور مال شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
این خبر جدیدی نیست ... چهل ساله ما نقشی در اقتصاد نداریم و کشور مال شماست
آخرین اخبار