امیرآبادی عنوان کرد؛

تجدید نظر در قیمت بنزین در بودجه ۹۹/بسیج نشان از آینده نگری امام راحل داشت

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:در بودجه سال ۹۹ قرار است در  قیمت بنزین به خواسته مردم توجه شود.

تجدید نظر در قیمت بنزین در بودجه ۹۹/بسیج نشان از آینده نگری امام راحل داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای صفائیه که در مسجد رفعت قم برگزار شد، با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در طول چهل سال انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و چه در بحران‌ها همواره نقش مهم و بی بدیلی داشته است.


او ادامه داد:بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی و استکبار ستیزی و همچنین محرومیت زدایی کار بزرگی انجام داده است که نشان از آینده نگری امام راحل داشت.


امیرآبادی بیان کرد:هر جا روحیه و تفکر بسیجی وجود داشت توانسته ایم موفق عمل کنیم، اگر بخواهیم کشور از مشکلات اقتصادی عبور کند، نیازمند روحیه جهادی هستیم.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود:آل سعود دها میلیارد دلار برای ضربه زدن به مکتب شیعه و ایران هزینه کرد، اما بسیج با کمترین هزینه در برابر دلار نفتی آل سعود به پیروزی رسید.


او در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در پی گرانی بنزین و سهمیه بندی آن گفت:اغتشاشگران آموزش دیده عناصر بیگانه از اراذل و اوباش و با سرویس‌های بیگانه در ارتباط بودند.


امیرآبادی با بیان این که مردم از وضعیت گرانی دغدغه‌مند هستند و مشکلات معیشتی دارند گفت:نباید اجازه دهیم دشمن امنیت را مختل کند، مردم با راهپیمایی خود نشان دادند امنیتشان در اولویت است.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بودجه سال ۹۹ تا یک ماه آینده تقدیم مجلس می‌شود گفت:در بودجه سال ۹۹ قرار است در  قیمت بنزین به خواسته مردم شود.


او با بیان این که مسئولان باید با مردم صادق باشند چرا مردم صاحب اصلی نظام هستند، گفت:طرح شفاف سازی مالی مسئولان به قوه قضاییه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ش

سخنان امیرآبادی در یادواره شهدای صفائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.