معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان مطرح کرد:

سامانه سپند،مرجع تخصیص سوخت به سرویس‌ مدارس کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: سامانه سپند تنها مرجع شناسایی و تخصیص سوخت به سرویس‌های مدارس و دیگر حوزه‌های کاری مرتبط است.

سامانه سپند مرجع شناسایی سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس کرمان اعلام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد پایش سامانه‌های حمل و نقل شهری به منظور بررسی نامه‌های ارسالی از فرمانداری‌ها و درخواست‌های سازمان‌ها جهت ساماندهی سوخت با اشاره به راه‌اندازی سامانه "سپند" جهت کنترل و پایش سرویس‌های مدارس عنوان کرد: تنها مرجع شناسایی و تخصیص سوخت به سرویس‌ها این پایگاه است.

او همچنین با توجه به نامه‌های ارسالی بر پیگیری شرکت نفت جهت حل مشکل قضایی و بازگشایی چهار جایگاه CNG تعطیل شده تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، پیگیری دریافت تجهیزات برای دوگانه سوز کردن سرویس‌های مدارس را ضروری دانست و ادامه داد: سوخت گلخانه‌ها با ثبت‌نام در سامانه و تایید جهاد کشاورزی تأمین می‌شود.
آیت‌اللهی موسوی تصریح کرد: نامه‌های ارسالی از جلسات ستاد سوخت شهرستان‌ها که توسط فرمانداری‌ها پایش شده صورت جلسه شده و به تهران منتقل می‌شود.
او با اشاره بر ازدحام شعبه شهید صدوقی جهت حذف رمز کارت از مدیران این شرکت خواست ساعت کاری و تعداد افراد پاسخگو را تا حل مشکل افزایش دهند.

براساس این گزارش اصلاح قیمت بنزین موجب شده که سرویس‌های مدارس شهر کرمان و دیگر شهر‌های این استان برای سرویس دهی به آموزش و پرورش و خانواده‌ها با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.