مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان:

۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: تاکنون ۱۲۰ اثر از خبرنگاران استان به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، توفیق مفاخری با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ، گفت: عمق‌بخشی رسانه‌ای، شناسایی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال، کمک به پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی بین فعالان رسانه‌ای و در نهایت، تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در کردستان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، بیکاری و ...، تهدید‌ها و فرصت‌های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی و مسائل صنفی اصحاب رسانه استان را از موضوعات این دوره از جشنواره ذکر کرد.

وی تصریح کرد: شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم به عنوان بخش ویژه جشنواره پنجم ابوذر در نظر گرفته شده است.

به گفته مفاخری، هر متقاضی مجاز است در دو بخش شرکت کند و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی گفت: آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول بهمن ماه ۹۷ تا ۱۰ آذر ۹۸ در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی اعم از خبرگزاری‌ها و یا پایگاه‌های خبری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مفاخری عنوان کرد: آثار باید در قالب‌ها و موضوعات یادشده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و آثاری که در این قالب‌ها جای نگیرد وارد مرحله داوری نخواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان یادآور شد:گستره جغرافیایی جشنواره، استانی بوده و تمامی فعالان رسانه‌ای استان کردستان اعم از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مفاخری خاطرنشان کرد: اختتامیه این دوره از جشنواره دهه سوم دی‌ماه سال‌جاری همزمان با ایام روز قشر بسیج رسانه در سنندج برگزار می‌شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان ضمن اعلام اینکه تاکنون ۱۲۰ اثر از خبرنگاران استان به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان ارسال شده است، تاکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ آذرماه امسال برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را یا بصورت حضوری به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج، خیابان شهید بروجردی (چهار دیواری) جنب ساختمان قدیم راهنمایی و رانندگی و یا از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، بله و واتساپ» به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۰۹۶۰ ارسال نمایند.

مفاخری اذعان داشت: آثار برتر هر بخش برای مرحله کشوری جشنواره ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ف

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  در استان کردستان 

 

برچسب ها: بسیج ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.