حضور بلندقامتان قم در لیگ‌ های پایه ایران

بسکتبالیست‌های قم در ترکیب دو تیم در دوره جدید لیگ‌های پایه بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،استعدادها و نخبه‌های بسکتبال قم در ترکیب دو تیم باشگاهی در دوره جدید لیگ‌های پایه بسکتبال باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

قرعه‌کشی دوره جدید لیگ‌های پایه بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی انجام شد که تیم‌های هیئت بسکتبال قم و سامان قم در این دوره از مسابقات حضور دارند، لیگی که در رده‌های سنی زیر ۱۶ و ۱۸ سال بخش پسران به انجام می‌رسد و تیم‌های در دو گروه شمال و جنوب تقسیم شده‌اند.

هر یک از مناطق شمال و جنوب شامل چهار گروه است و تیم هیئت بسکتبال قم که نماینده قم در لیگ رده سنی زیر ۱۸ سال محسوب می‌شود، در گروه دوم این منطقه با تیم‌های بسکتبال شهید همت تهران، کاله، بیمکث مشهد، رادین مشهد، خانه بسکتبال رشت و خانه بسکتبال همدان به رقابت می‌پردازد.

تیم سامان نیز نماینده قم در لیگ رده سنی زیر ۱۶ سال بسکتبال پسران ایران در سال ۱۳۹۸ است، تیمی که در گروه نخست منطقه شمال قرار گرفته و تیم‌های فرش مشهد، خانه بسکتبال نیشابور، مهرام‌نوین شهر قدس، کاله تهران، مهرام اسلامشهر، مهرام ساوجبلاغ، هیأت بسکتبال مازندران، درفگ گیلان، و تیم شورا و شهرداری قزوین رقبای نماینده قم هستند.

تیم‌های هیئت بسکتبال در لیگ زیر ۱۸ سال و سامان قم در لیگ زیر ۱۶ سال باشگاه‌های کشور در حالی به میدان می‌روند که در چند سال اخیر توسط هیأت بسکتبال قم به ریاست مرتضی سخایی گام‌های بسیار خوبی برای پشتوانه‌سازی و ساختن آینده بسکتبال قم با سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه انجام شده است.

تیم نوجوانان هیئت بسکتبال قم در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شگفتی آفرید و خود را تا آستانه صعود به جمع چهار تیم برتر رساند و سرانجام به مقام پنجم دست یافت، رتبه‌ای که نشان از وجود استعداد‌های بسیار ناب در بسکتبال قم است و ادامه این روند با توجه به حضور تیم شیمیدر در قم می‌توان به اتفاقات مثبت برای بسکتبال قم بیانجامد.

انتهای پیام/ش

لیگ‌های پایه بسکتبال باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.