استاندار قم مطرح کرد؛

مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات تعامل داشته باشند

سرمست گفت: تعامل و هماهنگی همه بخش‌ها و مجریان برگزاری انتخابات از ضروریات اجرای انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم، با حضور اعضای هیات‌های نظارت و بازرسی و ستاد انتخابات استان و شهرستان و بخش‌های استان برگزار شد، با بیان ابعاد بین المللی انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری، گفت: تعامل و هماهنگی همه بخش‌ها و مجریان برگزاری انتخابات از ضروریات اجرای انتخابات است.

استاندار قم به تکالیف قانونی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها اشاره کرد و افزود: حضور افراد متدین، باتجربه و متعهد در این هیات‌ها نوید برگزاری سالم و قانونمند انتخابات را می‌دهد.

سرمست با بیان تجربیات برگزاری انتخابات، اضافه کرد: مسؤولان مکلف به اجرای دقیق وظایف قانونی خود در انتخابات هستند و باید از هرگونه جانب داری در راستای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و باشکوه اهتمام ورزند.

او اولویت استان را ایجاد فضای امن و سلامت در انتخابات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همگرایی و هماهنگی لازم بین اعضای برگزاری انتخابات و هیات‌های نظارت و بازرسی بخوبی شکل گرفته است.

استاندار قم به اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: از الزامات برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم اجرای دقیق قانون برگزاری انتخابات در مراحل مختلف است.

مقام عالی دولت در استان به بروز بحران‌های مختلف در طول سال‌های گذشته در کشور اشاره و ابراز کرد: دشمنان نظام در هر زمان مترصد فرصتی هستند تا با ضربه به نظام و کشور به اهداف شوم خود دست یابند که خوشبختانه با عمل به منویات مقام معظم رهبری توجه به اصل قانون اساسی و نیز تعامل همه جانبه از تمام این بحران‌ها با اقتدار عبور کرده‌ایم.

استاندار قم جایگاه بین المللی قم و لزوم برگزاری انتخابات در طراز جایگاه ویژه قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در انتخابات سال جاری با توجه به حضور بزرگان و علما و مراجع معظم در قم، و تعامل ارکان قوای سه گانه در استان و نیز نقش نیرو‌های مردمی، در خاستگاه انقلاب اسلامی صحنه‌های پر شور انتخابات را نمایش می‌دهیم.

او همچنین با تاکید بر تکلیف مسؤولان استان در برقراری امنیت و سلامت در انتخابات، بیان داشت: در چنین شرایطی، زمینه رقابت سالم و انتخاب آگاهانه و با اطمینان مردم فراهم می‌شود و در نتیجه آن حضور حداکثری مردم و بازتاب اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.

سرمست در پایان عنوان کرد: تعامل و هم افزایی بین ستاد انتخابات و اعضای هیات نظارت بطور مستمر زمینه سازی برگزاری انتخالات در مسیر اهداف کلان نظام در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/ الف

تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار