ملی پوش واترپلو:

تمرکز اصلی تیم در بخش دفاعی است/ قول کسب سهمیه المپیک نمی‌دهیم

اسدی گفت: تمرکز کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان روی خط دفاع است.

پیمان اسدی ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: کادر فنی تیم ملی واترپلو برای پیشرفت در بخش حمله، تمرینات خاصی را در نظر گرفته است تا بهترین عملکرد را در این بخش ارائه دهیم. تاکتیک الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو دفاعی و تمرکز اصلی تیم ملی در بخش دفاعی است. اگر بتوانیم در بخش دفاعی عملکرد مثبتی ارائه دهیم، در بخش حمله نیز می‌درخشیم.

تمرکز اصلی تیم در بخش دفاعی است/ قول کسب سهمیه المپیک نمی‌دهیم

او گفت: برگزاری اردو‌های تدارکاتی باعث شناخت نقاط ضعف تیم ملی واترپلو می‌شود. شناخت کادرفنی در ۲ اردوی تدارکاتی سنگاپور و کره جنوبی  نسبت به بازیکنان  بیشتر شد. تیم ملی طبق برنامه ریزی کادرفنی پیش می‌رود و تلاش می‌کنیم  تا بهترین عملکرد را از خودمان ارائه دهیم. در بهمن ماه  مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو داریم و  اردو‌های پر فشاری را پشت سر می‌گذاریم. ما هدف بزرگی همچون حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم.

قول کسب سهمیه المپیک نمی دهیم

ملی پوش تیم ملی واترپلو عنوان کرد: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است چرا که رقبای آسیایی قدرتمندی داریم و ۲ تیم قزاقستان و چین تیم‌های با کیفیتی هستند. همچنین قزاقستان با گرفتن میزبانی به دنبال ارائه بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا است تا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.   قدرتمند بودن رقبای آسیایی دلیل بر ضعیف بودن تیم ملی واترپلو ایران نیست بلکه باعث می‌شود تیم ما تلاشش را ۲ برابر کند. کسب سهمیه المپیک برای ما یک هدف بزرگ است، اما نمی‌توان برای کسب سهمیه المپیک قول  داد.  

او افزود: تیم ملی برای اینکه بتواند سهمیه المپیک را کسب کند به اردو‌های تدارکاتی با کیفیتی نیاز دارد، اما خب ورزش ایران با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند.   اردو تدارکاتی کره جنوبی و سنگاپور با هزینه کشور میزبان برگزار شد که موقعیت بسیار خوبی برای تیم ملی بود.چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو  بهترین عملکرد را از تیم ملی می‌خواهد و هیچ وقت رضایت خود را از تیم ملی اعلام نمی‌کند.

تمرکز اصلی تیم در بخش دفاعی است/ قول کسب سهمیه المپیک نمی‌دهیم

اسدی در پایان بیان کرد: رشته واترپلو را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد، اما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا مشکلات مالی تیم ملی زیاد شد، اما فدراسیون از هیچ کمک و حمایت مالی دریغ نمی‌کند. امکاناتی از جمله فیزیوتراپ و روانشناس که ما پیش از بازی‌های آسیایی داشتیم را دیگر نداریم.  


بیشتر بخوانید: مبلغ قرارداد لیگ واترپلو پایین است/ بازیکنان کار کردن را به حضور در تیم ملی ترجیح می دهند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار