مددجوی کمیته امداد کهنوج کارآفرین نمونه شهرستان شد/ اشتغال به کار ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم

آسیه چاه ریگانی مددجوی موفق تحت حمایت کمیته امداد کهنوج ماه گذشته به‌عنوان کارآفرین نمونه با مقام معظم رهبری دیدار کرد.

مددجوی کمیته امداد کهنوج کارآفرین نمونه شهرستان شد/ اشتغال به کار ۱۰ نفر به‌صورت مستقیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آسیه چاه ریگانی، زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهنوج که به دلیل ازکارافتادگی همسرش تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرد، با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال روستایی و ایجاد دو هزار مترمربع گلخانه موفق به خودکفایی شده است.

این مددجوی موفق که هم‌اکنون به‌عنوان کارآفرین موفق مشغول به فعالیت است، گفت: با راه‌اندازی این گلخانه موفق به اشتغال ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم شده است.

او بابیان اینکه به دلیل ازکارافتادگی همسرش با هفت‌سر عائله تحت حمایت کمیته امداد قرارگرفته‌اند، افزود: پس از تحت حمایت قرار گرفتن با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی نیاز‌های خانواده‌اش نبوده وهمچنین با توجه به توانایی که در انجام کار گلخانه داشته و درگذشته نیز به‌صورت کارگری در مزارع گلخانه کار می‌کرده با مشاوره و راهنمایی واحد خودکفایی کمیته امداد کهنوج و دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه روستایی در سال ۹۷ اقدام به راه‌اندازی دو هزار مترمربع گلخانه می‌کند.

آسیه چاه ریگانی ادامه داد: با تلاش و پشتکار و حمایت‌ها و نظارت‌های کمیته امداد موفق به توسعه کار خود و افزایش چهار هزار مترمربعی گلخانه خود شدم و با درآمدی که از این طریق کسب کردم توانستم علاوه بر تأمین مخارج خود مخارج دیگر اعضای خانواده را تأمین کرده و برای ۱۰ نفر نیز به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کنم.

این مددجوی موفق بیان کرد: سالانه بیش از ۲۰ تن محصول خیار از چهار هزار مربع سطح زیر کشت گلخانه خود برداشت می‌کند و سال گذشته از محل فروش محصولات گلخانه‌ای خود ۸۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

او از ارسال محصولات تولیدی خود به استان‌های دیگر ازجمله تهران خبر داد و گفت: ماه گذشته نیز به‌عنوان یکی از فعالان اقتصادی کهنوج و کارآفرین نمونه شهرستان با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

این کارآفرین موفق افزود: ایجاد گلخانه خیلی روی زندگی خود و خانواده‌ام تأثیر مثبت داشته و هم‌اکنون به لطف پروردگار و حمایت‌های کمیته امداد خانواده‌ام هیچ مشکل مالی و روحی ندارند.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: گلخانه ، کارآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار