گسترش چتر مبارزه با مواد مخدر پلیس استان مرکزی / ۲۲۵ کیلوگرم مواد مخدر به استان مرکزی نرسید

با گسترش چتر مبارزه پلیس استان مرکزی با مواد مخدر ۲۲۵ مواد مخدر دیگر قبل از ورود به استان کشف ضبط شد.

گسترش چتر مبارزه با مواد مخدر پلیس استان مرکزی / ۲۲۵ کیلوگرم مواد مخدر به استان مرکزی نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  پلیس استان مرکزی با گسترش دامنه فعالیت خود علاوه براینکه در داخل استان با حاملان وتوزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه می‌کند با عملیات‌های برون استانی هم با سوداگران این ماده خانمان برانداز مبارزه می‌کند.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های عملیاتی که پلیس استان با جدیت در اجرای آن برنامه ریزی داشته است، بهره گیری از دانش و توان عملیاتی و اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر است.

سرهنگ مفخمی با اشاره به عملیات‌های اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در خارج از استان افزود: با این رویکرد و با تقویت شاخصه‌های اشرافیت پلیس بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای ماه جاری موفق شدند، فعالیت ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر را در خارج از استان مورد رصد نامحسوس قرار دهند.

۲۲۵ کیلوگرم مواد مخدر به استان مرکزی نرسید

او تصریح کرد: با شناسایی این افراد و با عملیات‌های مشترک انجام شده با پلیس در دیگر استان‌های کشور، این تعداد از قاچاقچیان قبل از انتقال مواد به استان‌های مرکزی کشور شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند و با دستگیری این افراد مقدار ۲۲۵ کیلوگرم از انواع مواد مخدری که قرار بود در استان‌های مرکزی کشور توزیع شود، با اقدام پیشگیرانه پلیس استان مرکزی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخی از مهم‌ترین این عملیات‌ها بیان کرد: کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری، ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در کاشان، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر در شهرستان‌های جهرم و داراب استان فارس، دستگیری یک باند ۴ نفره توزیع مواد مخدر در تهران و کشف ۳ کیلوگرم هروئین از جمله عملیات‌هایی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با دیگر استان‌های کشور در ماه جاری بوده است.

او با قدردانی خوب شهروندان در همکاری‌های اثربخش در مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر گفت: طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ با قاطعیت تداوم خواهد داشت و شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ هر گونه گزارش و اطلاع از نوع فعالیت این افراد را به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ مفخمی افزود: در این راستا از مجموع کشفیات ۴۴۱ کیلوگرم مواد مخدر پلیس استان در ماه جاری، مقدار ۲۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر هم در عملیات‌های پلیس در داخل استان کشف و تعداد ۲۱۷ نفر خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر و ۲۵۷ نفر معتاد دستگیر شده اند.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.