اعلام مواد آزمون استخدامی مربیان نهضت سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: مواد آزمون مشمولان قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان نهضت سوادآموزی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس بخشنامه وزارت آموزش وپرورش، مشمولان این قانون با سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۹۲ با شرایط تشکیل پرونده و تأئید درکارگروه شهرستان یا منطقه، کارگروه استان و تأئید سازمان نهضت سوادآموزی می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

سیدحمدالله خواهش نیک با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری آزمون اعلام نشده است افزود: مشمولان اطلاعات بعدی آزمون را از طریق سایت‌های وابسته به وزارت آموزش وپرورش، سازمان نهضت سوادآموزی، پورتال‌های آموزش و پرورش به آدرس www.kb.medu.ir و سایت معاونت نهضت سوادآموزی به آدرس:www.savad.kb.medu.ir دریافت کنند.

او اضافه کرد: براساس این بخشنامه منابع آزمون شامل آزمون عمومی: فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه Icdl) معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان ادبیات فارسی و آزمون تخصصی نیز شامل: اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پرورشی، روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم ادامه داد: براساس بخشنامه پس از اعلام سهمیه تخصیصی توسط سازمان مشمولان دارای مدرک فوق دیپلم به بالا از نحوه ثبت نام زمان و مکان برگزاری آزمون داخلی به آدرس:http://aee.medu.ir مراجعه کنند.

او با بیان اینکه در مرحله اول پرونده ۲۲۷ نفر در هر ۳ کارگروه تأئید شد اضافه کرد: ۱۶۳ نفر به صورت حق التدریس در آموزش وپرورش مشمول شده اند و اخیراً در مرحله دوم مدارک ۱۰۷ نفر از مشمولان نیز با ارسال به تهران در سازمان تأئید شدند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان ادامه داد: پرونده تعدادی دیگر هم در حال بررسی در کارگروه استان است که به زودی برای بررسی نهایی به سازمان نهضت سوادآموزی در تهران ارسال می‌شوند.

خواهش نیک با اشاره به مشکلات سفر از دیگر مناطق از مشمولان خواست به مرکز استان مراجعه نکنند.

او افزود: موارد تأئیدی به امور اداری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش ارائه و به شهرستان‌ها و مناطق نیز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مربیان سواد آموزی اعلام نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.