ایجاد اشتغال پایدار و رونق بازار و بافت تاریخی

با ورود دستگاه قضایی اجرای پروژه احداث مجتمع اداری، فرهنگی، تجاری، تفریحی صاروج پارس در مجاورت بافت تاریخی شهر کرمان سرعت می‌گیرد.

ایجاد اشتغال پایدار و رونق بازار و بافت تاریخیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای حمایت‌های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاری و تسریع در اجرای پروژه احداث مجتمع اداری، فرهنگی، تجاری، تفریحی صاروج پارس در پی برگزاری جلسات متعدد، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی استان کرمان موظف به همکاری و مساعدت لازم دراین رابطه شدند.

موحد با اشاره به عدم وجود یک مجتمع چند منظوره در شهر کرمان، افتتاح این مرکز در قلب تجاری شهر و در کنار بافت تاریخی و بازار کرمان را موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی، ایجاد اشتغال پایدار و در نتیجه رونق بازار و بافت تاریخی عنوان کرد.

این مقام قضایی در استان کرمان از برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهرداری کرمان، سازمان بازرسی، دستگاه قضایی استان، استانداری کرمان و اتاق بازرگانی در راستای حمایت‌های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاری و تسریع در اجرای پروژه خبرداده است.

وی گفت: در راستای بررسی نقشه‌ها و عملیات اجرایی پروژه مجتمع صاروج پارس مصوب شده است کلیه ادارات و سازمان‌ها علی الخصوص شهرداری و سازمان میراث فرهنگی استان کرمان در راستای تکمیل پروژه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

گفتنی است، پروژه مجتمع اداری، فرهنگی، تجاری، تفریحی صاروج پارس با سرمایه سرمایه گذاران عمانی و مشارکت شهرداری کرمان در مجاورت بافت تاریخی شهر کرمان به مساحت ۰۳/۵ هکتار در محدوده اداری، تاریخی، فرهنگی و تجاری شهر کرمان و در مجاورت بازار سنتی واقع شده است که براساس مطالعات انجام شده توسط مشاور طرح، در زمان بهره برداری کامل زون یک و دو مجتمع، حدود ۱۸۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد که از این تعداد بیش از ۱۰۰۰ نفر در زون یک مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/س

ورود دستگاه قضایی به تسریع اجرای پروژه احداث مجتمع صاروج پارس در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار