حسن‌بیگی در جمع خبرنگاران:

طراحی ثبت‌نام الکترونیک برای این دوره از انتخابات آماده نشد

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: طراحی و ساخت ثبت نام الکترونیک برای این دوره از انتخابات آماده نشد.

طراحی ثبت نام الکترونیکی برای این دوره از انتخابات آماده نشدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دبیر ستان انتخاباتی استان، در جمع خبرنگاران با اشاره به دومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: امروز روز دوم ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که با ابتکار فرمانداری و کمک مصلای امام خمینی(ره)، ستاد ثبت نام در محل مناسبی برقرار شد، داوطلبان و مسئولان نیز در پارکینگ مناسب مستقر شده اند.

او با بیان اینکه سیستم‌ها برای ثبت نام مناسب هستند افزود: ۷۸۹ نفر در کل کشور و ۲۱۴ داوطلب در استان تهران داوطلب نمایندگی مجلس شدند که ۱۹ درصد خانم و ۸۱ درصدآاقا هستند؛ این آمار در مقایسه با روز اول دوره نهم ١٢ درصد افزایش داشته است که در آن دوره ۲۷ نفر یا به عبارتی ۷ درصد خانم بودند و ۹۳ درصد آقا؛ در مجلس دهم هم ٩۴ نفر ثبت نام کردند که ١۴ نفر از خانم‌ و ٨٠ نفر هم آقا بودند.

حسن‌بیگی اظهار کرد: در روز دوم تا این لحظه در حوزه تهران ۳۰ نفر ثبت نام قطعی انجام داده اند که در روز آخر ثبت نام جزئیات بیشتری را اعلام خواهیم کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه دو محل برای ثبت نام مجلس وجود دارد، تصریح کرد: عده‌ای از داوطلبان تمایل دارند در مراکز فرمانداری و عده‌ای هم در وزارت کشور ثبت نام کنند.

او درباره فرآیند انتخابات توضیح داد: از ۲۵ مرحله انتخابات ۲۴ مرحله فرآیند الکترونیکی دارد و فقط مرحله اخذ رای و شمارش آراست که نیازمند ایجاد زیرساخت وهماهنگی شورای نگهبان هستیم.

دبیر ستاد انتخاباتی استان تهران در پایان عنوان کرد: طرح ثبت نام الکترونیکی مطرح شده است که برای ایجاد آن نیازمند نرم افزار خاصی هستیم که ساخت و طراحی آن به انتخابات نکشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار