۳۷ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شمار ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را تا پایان روز دوم ثبت نام ۳۷ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه در روز نخست ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، ثبت نام ۲۰ نفر نامزد انتخاباتی قطعی شد، گفت: تا پایان روز دوم، ۳۷ نفر برای نامزدی در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه در روز دوم، ۱۶ نفر که همه مرد بودند در استان ثبت نام کردند، افزود: علاوه بر این ۱۶ نفر، ۱ نفر هم برای حوزه انتخابیه بم، فهرج، ریگان و نرماشیر، خارج از استان ثبت نام کرده است.

بصیری جزئیات ثبت نام به تفکیک ۹ حوزه انتخابیه را بدین شرح اعلام کرد: ۴ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور، ۱ نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، ۲ نفر در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، ۴ نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد،۳ نفر در حوزه انتخابیه بم، فهرج، نرماشیر و ریگان و ۲ نفر در حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان ثبت نام کردند.

او بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهربابک و رفسنجان و انار، وهمچنین بافت ، رابر و ارزوئیه نیز فردی ثبت نام نکرده است.

انتهای پیام/ ی

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار