در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام چهل و ششمین دوره دستیاری پزشکی تا فردا چهارشنبه ١٣ آذر تمدید شد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی پزشکی اظهار کرد: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از دوشنبه چهارم آذر آغاز شده و تا شنبه نهم آذر مهلت داشت، اما به دلیل درخواست داوطلبان تصمیم به تمدید مهلت ثبت‌نام گرفتیم.

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام چهل و ششمین دوره دستیاری پزشکی تا ساعت ١٢ فردا چهارشنبه ١٣ آذر تمدید شده است.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی

او ادامه داد: داوطلبانی که در نتایج نهایی مردود اعلام شده بودند یا انتخاب رشته نکرده بودند می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری تخصصی اقدام کنند.

حیدرزاده تصریح کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل‌های سهمیه مناطق محروم شدند در صورت علاقمندی می‌توانند با سپردن تعهد به مناطق محروم و مطالعه دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته محل کنند.


بیشتر بخوانید: آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی


شرط ثبت نام استعداد‌های درخشان در تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی

او بیان کرد: داوطلبانی که با سهمیه استعداد درخشان در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت کرده بودند در صورتی که تا تاریخ ۳۱ شهریور فارغ التحصیل شده باشند مجاز به انتخاب رشته محل در دوره تکمیل ظرفیت هستند، درغیر این صورت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت تخلف به حساب می‌آید و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: داوطلبان رشته پزشکی خانواده می‌توانند بدون محدودیت انتخاب کنند و از آن‌ها مصاحبه حضوری گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.