در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازیگری که از معیار‌های نادرست در انتخاب بازیگر انتقاد کرد

بازیگر سریال «عمارت فرنگی» از نحوه انتخاب بازیگران برای ایفای نقش در آثار هنری انتقاد کرد.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های هنری  اخیر خود گفت: حدود دو ماه پیش برای حضور در فیلم سینمایی «حکم جلب» به کارگردانی محمدرضا ممتاز به من پیشنهاد داده شد؛  با این پیشنهاد بعد از مدت‌ها در یک فیلم سینمایی حضور پیدا کرده ام.

بازیگری که بعد از 12 سال به سینما برگشت

وی با اشاره به کم کاری خود در این مدت ادامه داد: پیشنهاد‌های خوبی در سینما نداشتم؛ خدا را شکر عوامل فیلم سینمایی «حکم جلب» گروه خوبی هستند و نقشم نسبت به نقش‌های قبلی تفاوت بسیاری دارد. این فیلم این روز‌ها در مرحله تدوین است.

بازیگر سریال «عمارت فرنگی» پیرامون روابط حاکم در سینما عنوان کرد: ناگزیر هستیم که این شرایط را بپذیریم؛ این روز‌ها انتخاب بر اساس استعداد بازیگران صورت نمی‌گیرد، اما در دوره ما انتخاب‌ها بر اساس استعداد و توانایی بود.

غفاری در پایان اظهار کرد: به تازگی در نمایش رادیویی «ساده خط خطی» به کارگردانی میرطاهر مظلومی هم حضور پیدا کردم. امیدوارم جای خالی ام در سینما و تلویزیون را با رادیو پر کنم؛ البته قبلاً هم کار دوبله انجام داده بودم و دوست دارم به خاطر حال خوبم در رادیو کار کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار